Gaga Z. w sieci ARBOnetwork

Opublikowano: 13 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Pojawiające się w ciągu ostatniego miesiąca w Internecie informacje dotyczące wschodzącej gwiazdy muzyki pop Gagi Z. stanowiły w rzeczywistości kampanię preparatu na zgagę – Rennie.
Nietypowa akcja w sieci ARBOnetwork realizowana jest od połowy lutego br. Działania podejmowane w ramach kampanii przypominają promocję nowej idolki nastolatek. Na serwisach plotkarskich, m.in. Kozaczek.pl i Gadulek.pl, opublikowano więc artykuły dotyczące poczynań piosenkarki. Na serwisach społecznościowych, np. na Streemo.pl – w sekcji promującej muzyków i wytwórnie, utworzono Profile Gagi Z.

W ramach sieci ARBOnetwork dodatkowo wypozycjonowano teledysk „artystki” na stronie Maxior.pl. Kampanię wsparła emisja toplayera i billboarda w pakiecie ARBOzasięg. Wszystkie materiały przenosiły na oficjalną stronę piosenkarki www.gagaz.pl, na której dopiero 1. kwietnia po raz pierwszy pojawiła się informacja o reklamowanym produkcie. Obecnie uruchomiono także serwis www.alezgaga.pl.

Pomysł promocji preparatu Rennie spotkał się z przyjaznym odbiorem, czego przejawem są przede wszystkim pozytywne komentarze zamieszczane przez internautów na stronie Gagi Z. oraz na serwisach uczestniczących w kampanii. Akcję przygotował i zaplanował dom mediowy MediaCom oraz agencja komunikacji marketingowej JWT.

Hanna LaskowskaGaga Z. w sieci ARBOnetwork

Podziel się!

O autorze

hania