Telewizja interaktywna iTVP pokaże na żywo uroczystość wręczenia nagród muzycznych Fryderyk, która odbędzie się 17 kwietnia w Warszawie. Transmisja w Internecie – na www.itvp.pl – rozpocznie się o godz. 18.00. Retransmisję gali pokaże TVP1 18 kwietnia (cz. I o godz. 22.45, cz. II o 23.25).
Na www.itvp.pl 17 kwietnia od godz. 18.00 będzie można zobaczyć relację z Bazyliki oo. Salezjanów w Warszawie, w której odbędzie się wręczenie Nagród Fryderyk w kategoriach muzyki poważnej i jazzowej. O godz. 21.00 iTVP rozpocznie transmisję z Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny, gdzie zostaną przyznane statuetki w kategorii muzyki rozrywkowej. Oba materiały po emisji będą dostępne w iTVP w trybie na żądanie.
W tym roku nominacje zostały ogłoszone w 28 kategoriach – w sekcjach muzyka rozrywkowa, muzyka poważna i jazz. Najwięcej, bo aż osiem nominacji w kategoriach: album roku pop, piosenka roku, kompozytor roku, autor roku, wokalistka roku, produkcja muzyczna roku (dwie nominacje), oraz videoklip roku – otrzymała Ania Dąbrowska. Wśród nominowanych są m.in.: Smolik, Wojciech Kilar, Tomasz Stańko, Piotr Rubik, Gosia Andrzejewicz i Myslovitz.
Fryderyki po raz pierwszy zostały przyznane w 1995 roku. Ich laureatami byli m.in. Hey, Wojciech Waglewski, Edyta Bartosiewicz i Kazik Staszewski. Fryderyka za debiut otrzymała wtedy Kasia Kowalska. Nagrody muzyczne Polskiej Akademii Fonograficznej przyznaje jury składające się z 872 członków. Są to artyści, dziennikarze muzyczni i profesjonaliści z branży muzycznej. Głosowanie jest tajne. Organizatorem tegorocznej gali Fryderyk 2007 jest Agencja STX Jamboree.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.