W „dużej” prasie pojawiło się kilka doniesień na temat domeny Gambling.com, która zmierza na rynek wtórny. Cena minimalna ustalona została na 9 mln dolarów.
O sprawie Gambling.com pisaliśmy pod konie zeszłorocznego listopada. Obecny właściciel domeny, firma Media Corp., jedna z największych brytyjskich spółek internetowych, postanowił sprzedać nazwę za pośrednictwem Sedo. Cenę minimalną ustalono na 9 mln dolarów choć przedstawiciele spółki mają nadzieję uzyskać przynajmniej 10 mln dolarów.
Ciekawie przedstawia się historia domeny. W 2005 roku została kupiona przez Media Corp. za 20 mln dolarów – 10 razy tyle, ile zarobiła w roku poprzednim – donosi WSJ. W 2006 roku rząd USA zakazała zakładów online – Media Corp. musiała wycofać swój interes ze Stanów.
Gambling.com jest bez wątpienia domeną o wielkim potencjale – zwłaszcza jeśli USA odblokują możliwość obstawiania przez internet. Czy 9-10 mln dolarów, połowa sumy, jaką zapłaciła za nią Media Corp. w 2005 roku, to jednak nie zbyt wygórowana cena? Przypomnijmy, że w ubiegłym roku milioner Calvin Ayre kupił domenę Slots.com za ok. 5,9 mln dolarów.
Według doniesień prasowych zainteresowanie przejęciem Gambling.com wyrażało wcześniej kilka firm. Nie byli jednak gotowi zapłacić więcej niż 6 mln dolarów. Analitycy przekonują, że obecnie przynajmniej dwie firmy mogą dać więcej: Playtech oraz bet365. Czy więcej oznacza 9 mln dolarów?
Grafika: maidstone.gov.uk
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.