Na mocy umowy zawartej pomiędzy spółką aldoo i Polskim Instytutem Targowym, wydawana przez Instytut Gazeta Targowa” objęła patronat medialny nad serwisem internetowym Wirtualne Targi”
Umowa ma na celu promocję działalności obu podmiotów w środowiskach wystawców i odwiedzających, uczestników tradycyjnych i wirtualnych targów.
Chcielibyśmy dotrzeć z ofertą Wirtualnych Targów do czytelników Gazety Targowej, którymi są organizatorzy targów oraz firmy wystawiające się na tego typu imprezach. Nasza propozycja stanowi bowiem uzupełnienie tradycyjnej oferty wystawienniczej, dzięki temu, że umożliwia firmom prezentację 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku – wyjaśnia Monika Rzepecka – rzecznik prasowy firmy aldoo.
Gazeta Targowa (http://www.gazetatargowa.pl ) jest najstarszym stałym pismem targowym w Polsce. Od 30 lat towarzyszy wszystkim najważniejszym imprezom targowym w kraju i za granicą, prezentuje oferty targowe i dostarcza informacji targowych oraz praktycznej wiedzy wystawienniczej, gospodarczej i marketingowej; jest liderem prasy targowej.
Od 30 lat naszą ambicją jest opisywanie targów we wszystkich ich aspektach. Nie możemy więc pominąć zjawiska targów wirtualnych. Dlatego objęliśmy patronatem medialnym serwis firmy aldoo – dodaje Anna Szpytko – Dyrektor w Gazecie Targowej.
Wirtualne Targi (http://www.wirtualnetargi.com) jest to serwis internetowy, który powstał w sierpniu tego roku. Firmy mogą wykupić w nim wirtualne stoisko i przez cały rok, 24 godziny na dobę wystawiać na nim swoje towary i usługi.Serwis oddaje charakter imprezy targowej i daje jego użytkownikom wszelkie najważniejsze korzyści płynące z posiadania własnego stoiska targowego, a więc możliwość zaprezentowania klientom oferty firmy w atrakcyjnej formie graficznej, z obszernym komentarzem na temat prezentowanego asortymentu oraz ogólnymi informacjami o strategii i działalności firmy.
http://www.gazetatargowa.pl
http://www.wirtualnetargi.com
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.