Sklepy internetowe po raz kolejny znajdą się na celowniku ekspertów. Tym razem praktycy wykorzystania serwisów społecznościowych w promocji biznesu zamierzają odwiedzić Gdańsk – już 13 marca w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym w budynku Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego odbędzie się trzecia edycja warsztatów ShopCamp.
Gdańsk będzie kolejnym miastem po Łodzi i Poznaniu, w którym organizatorzy ShopCamp zamierzają promować otwarte, bezpośrednie podejście do budowania relacji między e-sklepami a ich klientami. W trakcie spotkania team ekspercki oraz zaproszeni goście wskażą inspirujące przykłady wykorzystania ogólnodostępnych kanałów i narzędzi do efektywnej komunikacji, podzielą się wiedzą, dotyczącą sposobów budowania trwałej marki i zyskiwania lojalności klientów oraz zdradzą, w jaki sposób polepszyć rentowność sklepu internetowego.
Zgodnie z przyjętą formułą najbliższy ShopCamp składać się będzie z dwóch części. W ramach pierwszej z nich, otwartej i nieodpłatnej, uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prezentacji zaproszonych gości. W roli prelegentów wystąpią: Marcin Treder oraz Wiktor Mazur (nokaut.pl), Marcin Cebula (DotPay S.A. – oficjalny mecenas całej inicjatywy), Norbert Trudziński (neosport.pl), Krzysztof Bartnik (ekomercyjnie.pl), Piotr Majewski (Ekademia.pl, MajewskiBC.pl) i Mirek Wąsowicz (Netmining).
Nie zabraknie również Konrada Latkowskiego (VEDIA S.A.), „Tomka Komercyjnego” (e-komers.pl), Grzegorza Rusieckiego (Kubanskie.pl), Virena Bhandari (Skarpetkowo.pl), Adama Zygadlewicza (Netguru.pl, Flaker.pl) i Jakuba Górnickiego (Mixxt.de, Prezi.com, KosmoShow), a więc teamu ShopCamp w pełnym składzie. Całkowitą nowością w tej edycji spotkania będzie natomiast dynamiczny panel dyskusyjny z ekspertami i przedstawicielami wybranych sklepów, który poprowadzi „Tomek Komercyjny”.
Drugą część spotkania stanowić będą zamknięte, odpłatne warsztaty, podczas których eksperci dokładnie prześwietlą biorące w nich udział sklepy, wskażą, co warto zmienić i pomogą znaleźć rozwiązania najbardziej palących problemów. A wszystko to z silnym nastawieniem na praktykę.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.