Ponad 50 tys. kilometrów tras rowerowych po Polsce znalazło się w portalu społecznościowym dla rowerzystów – Gdzienarower.pl. Serwis pozwala na samodzielne ich wytyczanie online za pomocą aplikacji Google Maps i technologii GPS.
Choć serwis istnieje dopiero od pół roku, w jego rozwój zaangażowanych jest już ponad 600 aktywnych użytkowników. Umożliwia on nie tylko standardowe rysowanie tras w Google Maps, ale także ich automatyczne dodawanie przy wykorzystaniu możliwości GPS.
– Kilka miesięcy działalności i pasja miłośników rowerów skupionych wokół serwisu, pozwoliły na wytyczenie tras o długości przekraczającej obwód równika – mówi Szymon Wesołowski, Dyrektor Operacyjny agencji eFresh, która wykonała serwis Gdzienarower.pl dla firmy KROSS. – Wyniki przebiły nasze oczekiwania. Serwis stworzony na potrzeby akcji promocyjnej spowodował, że powstała silna i bardzo aktywna rowerowa społeczność. Mamy nadzieję, że jego ciekawe właściwości przyciągną do niego kolejne setki rowerowych pasjonatów – dodaje.
Rowerzyści korzystający z Gdzienarower.pl mogą np. wrzucić na serwis plik z zapisem jazdy ze swojego rowerowego urządzenia GPS a przebieg trasy zostanie automatycznie zaznaczony na internetowej mapie. Jednocześnie samoczynnie wygeneruje się wykres pokazujący wysokość trasy nad poziomem morza.
Dla największych maniaków rowerowych istnieje możliwość pobrania danych do urządzenia GPS, a następnie ponownego przejechania drogi wytyczonej wcześniej przez innego użytkownika. Możliwe jest także załączanie zdjęć i przypisywanie ich do konkretnych punktów na mapie. Rowerzyści mogą także oceniać atrakcyjność i stopień trudności poszczególnych szlaków oraz opisywać swoje wrażenia na blogach stworzonych na serwisie. Na Gdzienarower.pl pasjonaci dwóch kółek mogą także łączyć się w team’y rowerowe i brać udział w różnego rodzaju rankingach i konkursach.
– Serwis Gdzienarower.pl jest doskonałym przykładem na to, że wsparcie akcji promocyjnej w Internecie nie musi się ograniczać tylko do stworzenia atrakcyjnych, ale krótkotrwałych serwisów akcyjnych. Zaangażowanie internautów w tworzenie Gdzienarower.pl pokazuje, że klienci oczekują nie tylko zabawy po wejściu na taki serwis, ale także realnych korzyści – podsumowuje Szymon Wesołowski.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.