Agencja GENESIS PR otrzymała nagrodę Złoty Spinacz 2007 za kampanię wprowadzającą markę InPost na polski rynek usług pocztowych. Statuetkę przyznano w kategorii PR Korporacyjny, ex aequo z firmą Partner of Promotion. Konkurs jest organizowany corocznie przez Związek Firm Public Relations.
Kampania PR prowadzona przez GENESIS PR nieprzerwanie od czerwca 2006 roku miała na celu wprowadzenie marki InPost na polski rynek usług pocztowych oraz edukowanie odbiorców w zakresie liberalizacji na tym rynku. W wyniku długoterminowych działań PR InPost jest obecnie największym, niezależnym operatorem pocztowym w Polsce i najsilniejszą konkurencją dla Poczty Polskiej. Marka InPost kojarzy się z przełamaniem monopolu Poczty, jest szeroko rozpoznawana przez Polaków, aż 26% przedsiębiorców korzysta z usług InPost.
Osobami odpowiedzialnymi za realizację kampanii w GENESIS PR były: Monika Wlaźniak i Urszula Głowicka (obie na stanowisku account manager).
Celem konkursu „Złote Spinacze” jest podnoszenie standardów i zwiększanie profesjonalizmu branży PR przez promowanie najlepszych projektów realizowanych w kraju. Konkurs „Złote Spinacze” ma charakter otwarty. Kierowany jest do agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.