GENESIS PR: Złoty Spinacz za kampanię dla InPost

Opublikowano: 21 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja GENESIS PR otrzymała nagrodę Złoty Spinacz 2007 za kampanię wprowadzającą markę InPost na polski rynek usług pocztowych. Statuetkę przyznano w kategorii PR Korporacyjny, ex aequo z firmą Partner of Promotion. Konkurs jest organizowany corocznie przez Związek Firm Public Relations.
Kampania PR prowadzona przez GENESIS PR nieprzerwanie od czerwca 2006 roku miała na celu wprowadzenie marki InPost na polski rynek usług pocztowych oraz edukowanie odbiorców w zakresie liberalizacji na tym rynku. W wyniku długoterminowych działań PR InPost jest obecnie największym, niezależnym operatorem pocztowym w Polsce i najsilniejszą konkurencją dla Poczty Polskiej. Marka InPost kojarzy się z przełamaniem monopolu Poczty, jest szeroko rozpoznawana przez Polaków, aż 26% przedsiębiorców korzysta z usług InPost.
Osobami odpowiedzialnymi za realizację kampanii w GENESIS PR były: Monika Wlaźniak i Urszula Głowicka (obie na stanowisku account manager).
 
Celem konkursu „Złote Spinacze” jest podnoszenie standardów i zwiększanie profesjonalizmu branży PR przez promowanie najlepszych projektów realizowanych w kraju. Konkurs „Złote Spinacze” ma charakter otwarty. Kierowany jest do agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce.

Hanna LaskowskaGENESIS PR: Złoty Spinacz za kampanię dla InPost

Podziel się!

O autorze

hania