Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent poinformowała, że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner umieściła Genesys w kwadrancie liderów w nowym raporcie, zatytułowanym „Magiczny Kwadrant dla Systemów IVR oraz Portali Głosowych dla przedsiębiorstw, 2008”. Raport został opublikowany 20 lutego 2008 r., a jego autorami są Steve Cramoysan oraz Ritach Costello.
Firma Gartner opisuje sprzedawców w kwadrancie liderów, jako wysoce efektywnych z mocną ofertą przygotowaną w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, posiadających istotny udział w rynku, obszerny zasięg geograficzny, jasną wizję rozwoju w sektorze samoobsługi oraz sprawdzoną ofertę systemów IVR. Są dobrze pozycjonowani ze swoją aktualną ofertą produktów oraz są chętni do osobistego dostarczania najlepszych produktów. W swoim otoczeniu posiadają licznych partnerów, którzy dostarczają aplikacje odpowiedzi głosowych, jak również narzędzia oraz usługi dla ich platform. Zazwyczaj mają mocną ofertę dla Contact Center zintegrowaną z innymi platformami. Liderzy nie zawsze oferują najlepsze z możliwych rozwiązań dla każdego poszczególnego klienta, jednak w większości ich produkty mają ustaloną pozycję z pewnymi rzadkimi wyjątkami. Dodatkowo zapewniają rozwiązania, które objęte są relatywnie niskim ryzykiem.
„Przybywa coraz więcej firm, które koncentrują się na kreowaniu wspaniałych doświadczeń wśród swoich klientów, kreując świetne samoobsługowe środowisko – jest to część strategii zapobiegająca frustracji wśród klientów. Genesis kontynuuje rozwijanie swojej pozycji lidera na rynku IVR oraz wchodzi na rynek portali głosowych”- powiedział Brian Bischoff vice prezes światowego sprzedawcy platform głosowych firmy Genesys Telecommunications Laboratories.
„Platforma Głosowa Genesys jest kluczowym elementem pomagającym przedsiębiorcom w dostarczaniu odpowiedniej mieszanki zintegrowanej obsługi i samoobsługi, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom dynamicznego środowiska klientów korzystających z ich usług.” – dodaje Brian Bischoff
Według Gartner’a wzrasta ilość organizacji korzystających z rozwiązań opartych na standardach Internetowych oraz architekturze portali głosowych. Najważniejsi sprzedawcy ulepszają integrację pomiędzy głosową samoobsługą a pracą konsultantów oraz redukują zawiłość rozwoju rozwiązań operacyjnych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.