GeoDigital polskim partnerem GDC

Opublikowano: 16 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Brytyjska firma GDC, czołowy dostawca rozwiązań GIS, informuje o podpisaniu umowy partnerskiej z firmą GeoDigital dotyczącej współpracy na rynku polskim. GDC jest wykonawcą wielu rozwiązań dla e‑samorządu na obszarze Wielkiej Brytanii.

Firma współpracuje z licznymi jednostkami administracji lokalnej, jak również z agencjami rządowymi, firmami zarządzającymi infrastrukturą oraz firmami ubezpieczeniowymi. Podstawowym celem jaki stawiają sobie obie firmy jest integracja danych gromadzonych w różnych wydziałach urzędu i udostępnianie ich poprzez przeglądarki internetowe w formie czytelnych map, wykresów i zestawień tabelarycznych. Proponowane rozwiązania mają wspomagać proces podejmowania decyzji oraz zarządzanie zasobami danych przestrzennych. Najpopularniejsze rozwiązania, które sprawdziły się w Wielkiej Brytanii to PlanWeb (system intranetowy, umożliwiający wymianę danych przestrzennych wewnątrz urzędu) oraz PlanAccess (udostępniający mapy mieszkańcom).

Tomasz Nałęcz, dyrektor GeoDigital powiedział: „GeoDigital od wielu lat współpracuje z firmami planistycznymi oraz administracją samorządową. Nasze doświadczenie i wiedza w tym zakresie pozwala nam podjąć współpracę z GDC. Celem jest integracja danych gromadzonych w różnych departamentach urzędów i w efekcie tworzenie systemów usprawniających dostęp do informacji zarówno dla urzędników jak i mieszkańców.”

Sebastian Stachowicz, Manager Europy Środkowej i Wschodniej GDC powiedział: „Jesteśmy zadowoleni wybierając firmę GeoDigital jako partnera dla GDC. Połączenie naszych doświadczeń będzie owocowało korzyściami dla klientów GeoDigital.”

http://www.geodigital.com.pl

Sylwester KozakGeoDigital polskim partnerem GDC

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.