Brytyjska firma GDC, czołowy dostawca rozwiązań GIS, informuje o podpisaniu umowy partnerskiej z firmą GeoDigital dotyczącej współpracy na rynku polskim. GDC jest wykonawcą wielu rozwiązań dla e‑samorządu na obszarze Wielkiej Brytanii.
Firma współpracuje z licznymi jednostkami administracji lokalnej, jak również z agencjami rządowymi, firmami zarządzającymi infrastrukturą oraz firmami ubezpieczeniowymi. Podstawowym celem jaki stawiają sobie obie firmy jest integracja danych gromadzonych w różnych wydziałach urzędu i udostępnianie ich poprzez przeglądarki internetowe w formie czytelnych map, wykresów i zestawień tabelarycznych. Proponowane rozwiązania mają wspomagać proces podejmowania decyzji oraz zarządzanie zasobami danych przestrzennych. Najpopularniejsze rozwiązania, które sprawdziły się w Wielkiej Brytanii to PlanWeb (system intranetowy, umożliwiający wymianę danych przestrzennych wewnątrz urzędu) oraz PlanAccess (udostępniający mapy mieszkańcom).
Tomasz Nałęcz, dyrektor GeoDigital powiedział: „GeoDigital od wielu lat współpracuje z firmami planistycznymi oraz administracją samorządową. Nasze doświadczenie i wiedza w tym zakresie pozwala nam podjąć współpracę z GDC. Celem jest integracja danych gromadzonych w różnych departamentach urzędów i w efekcie tworzenie systemów usprawniających dostęp do informacji zarówno dla urzędników jak i mieszkańców.”
Sebastian Stachowicz, Manager Europy Środkowej i Wschodniej GDC powiedział: „Jesteśmy zadowoleni wybierając firmę GeoDigital jako partnera dla GDC. Połączenie naszych doświadczeń będzie owocowało korzyściami dla klientów GeoDigital.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.