Polski Portal Tematyczny Gery.pl odnotował kolejny rekord oglądalności. Według niezależnych badań GemiusAudience w marcu strony portalu odwiedziło 702 tysięcy unikalnych użytkowników, co stanowi 9,42 procent populacji polskich internautów.
– Formuła zaproponowana przez serwis – łączenia w zunifikowanej szacie graficznej i pod wspólną marką wybranych, najbardziej wartościowych serwisów hobbystycznych – okazała się na tyle interesująca i atrakcyjna dla użytkowników, że ich liczba rośnie z miesiąca na miesiąc, zbliżając się obecnie do trzech czwartych miliona – mówi Gerard Grech, dyrektor Gery.pl. – Spodziewam się dobrych notowań i utrzymania trendu wzrostowego w kolejnych miesiącach – dodaje dyrektor portalu.
Portalem Gery.pl zaczynają się interesować reklamodawcy, coraz częściej wybierając go jako miejsce na swoją kampanię reklamową. Niedawno portal znalazł się w ofercie nowej sieci reklamowej AdClick, z której już zaczynają napływać pierwsze reklamy. Fundusze uzyskane z reklam pozwalają na dalszy rozwój portalu.
– Intensywniejszy rozwój jest możliwy dopiero dziś, gdy dostrzegają nas reklamodawcy. Przedsięwzięcie od początku rozwijało się w oparciu o środki własne firmy, bez zaplecza finansowego w postaci zewnętrznego inwestora – mówi Gerard Grech.
Portal, bazujący na serwisach tematycznych, zaczął wprowadzać ostatnio wiele zmian, mających na celu przejście od wyłącznie dotąd hobbystycznej formuły do profesjonalnego przedsięwzięcia, z zachowaniem jednak wszystkich zalet serwisu współtworzonego przez jego użytkowników. Poważnej modernizacji została poddana infrastruktura techniczna serwisu. Rozbudowa została wymuszona stale rosnącymi zasobami Gery.pl oraz wzrastającym ruchem w portalu.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.