Gift CardLab, firma oferująca rozwiązania związane z kartami podarunkowymi online, poinformowała, że kupiła domenę GiftCard.com, która będzie od tej pory jej podstawowym adresem. Cena przejęcia to 4 mln dolarów.
Do tej pory najbardziej wartościową domeną roku była personalloans.com, która w lutym zmieniła właściciela za milion dolarów. Teraz mamy nowego lidera – w bardzo ładnej transakcji GiftCard.com sprzedana została za 4 mln dolarów. Kupujący dorzucił również pakiet akcji jako dodatkowy bonus.
Przedstawiciele Gift CardLab przekonują, że zakup „klejnotu królewskiego” tej branży bardzo im się opłaci. Firma w ostatnich 12 miesiącach podwoiła liczbę pracowników (do 39) i wkrótce przekroczyć ma 100 mln dolarów osiągniętych w sprzedaży kart podarunkowych od uruchomienia w 2007 r. Dodają, że przejęcie domeny pozwoli osiągnąć 100-proc. wzrost.
To nie jedyny domenowy zakup firmy w ostatnim czasie. W ubiegłym miesiącu kupiła bowiem domenę 1-800-Giftcard.com oraz odpowiadający jej numer telefonu.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.