Gillette goli w internecie

Opublikowano: 16 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja interaktywna energe21 przy współpracy z agencją public relations Headlines stworzyła portal internetowy na potrzeby ogólnopolskiej akcji charytatywnej „Pospolite golenie”. Kampania jest organizowana przez markę Gillette we współpracy z Iloną Felicjańską, Prezesem Fundacji „Niezapominajka”.

Strona www.pospolitegolenie.pl została wykonana w technologii Flash. Kolorystyka całej strony nawiązuje do nowej maszynki Gillette Fusion. Duże zdjęcia ambasadorów akcji, dynamiczne postacie i żywe kolory mają odzwierciedlać nowoczesność maszynki.

Na stronie można znaleźć informacje o kampanii „Pospolite golenie”. Znajdują się także wypowiedzi ambasadorów – Marcina Prokopa, Rafała Cieszyńskiego oraz Andrzeja Nejmana. W serwisie na bieżąco są dodawane aktualności oraz zdjęcia z wydarzeń „Pospolitego golenia”. Internauci mogą się dowiedzieć do jakich miast i kiedy przyjedzie promocyjna ciężarówka Gillette, dzięki której będą mogli przyłączyć się do kampanii.

www.pospolitegolenie.pl

Hanna LaskowskaGillette goli w internecie

Podziel się!

O autorze

hania