Agencja interaktywna energe21 przy współpracy z agencją public relations Headlines stworzyła portal internetowy na potrzeby ogólnopolskiej akcji charytatywnej „Pospolite golenie”. Kampania jest organizowana przez markę Gillette we współpracy z Iloną Felicjańską, Prezesem Fundacji „Niezapominajka”.
Strona www.pospolitegolenie.pl została wykonana w technologii Flash. Kolorystyka całej strony nawiązuje do nowej maszynki Gillette Fusion. Duże zdjęcia ambasadorów akcji, dynamiczne postacie i żywe kolory mają odzwierciedlać nowoczesność maszynki.
Na stronie można znaleźć informacje o kampanii „Pospolite golenie”. Znajdują się także wypowiedzi ambasadorów – Marcina Prokopa, Rafała Cieszyńskiego oraz Andrzeja Nejmana. W serwisie na bieżąco są dodawane aktualności oraz zdjęcia z wydarzeń „Pospolitego golenia”. Internauci mogą się dowiedzieć do jakich miast i kiedy przyjedzie promocyjna ciężarówka Gillette, dzięki której będą mogli przyłączyć się do kampanii.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!