Agencja interaktywna energe21 przy współpracy z agencją public relations Headlines stworzyła portal internetowy na potrzeby ogólnopolskiej akcji charytatywnej „Pospolite golenie”. Kampania jest organizowana przez markę Gillette we współpracy z Iloną Felicjańską, Prezesem Fundacji „Niezapominajka”.
Strona www.pospolitegolenie.pl została wykonana w technologii Flash. Kolorystyka całej strony nawiązuje do nowej maszynki Gillette Fusion. Duże zdjęcia ambasadorów akcji, dynamiczne postacie i żywe kolory mają odzwierciedlać nowoczesność maszynki.
Na stronie można znaleźć informacje o kampanii „Pospolite golenie”. Znajdują się także wypowiedzi ambasadorów – Marcina Prokopa, Rafała Cieszyńskiego oraz Andrzeja Nejmana. W serwisie na bieżąco są dodawane aktualności oraz zdjęcia z wydarzeń „Pospolitego golenia”. Internauci mogą się dowiedzieć do jakich miast i kiedy przyjedzie promocyjna ciężarówka Gillette, dzięki której będą mogli przyłączyć się do kampanii.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!