Agencja interaktywna GoldenSubmarine, w wyniku wygranego konkursu ofert, zajmie się stworzeniem strony internetowej promującej kolekcję wiosenno-letnią marki Big Star Limited oraz ministrony z konkursem.
Strona poświęcona wiosenno-letniej kolekcji odzieży Big Star ma przybliżyć klientom najnowsze propozycje na nadchodzący sezon. W serwisie zostaną zaprezentowane m.in. nowe modele dżinsów i kolekcja dzianin, a także akcesoria dostępne w ofercie wiosennej. Strona kolekcji zostanie wzbogacona o ministronę z interaktywnym konkursem, mającym na celu budowanie lojalności konsumentów. Premierę serwisu przewidziano na połowę lutego 2009 roku.
– O wyborze GoldenSubmarine spośród wszystkich agencji startujących w konkursie ofert zadecydował fakt, że nasze myślenie o marce było zbieżne z zaproponowanymi przez agencję rozwiązaniami. Spodobał nam się zarówno ciekawy pomysł na przyciągnięcie uwagi użytkowników do serwisu, jak i sam projekt graficzny – mówi Rafał Białek, Zastępca Kierownika Działu Marketingu Big Star Limited.
– Już po pierwszym spotkaniu projektowym z przedstawicielami Big Star, wiedzieliśmy, że będzie to intrygujący projekt. We współpracy z tą marką pokładamy spore nadzieje – mówi Marta Drzymała, Dyrektor Sprzedaży GoldenSubmarine.
Współpraca pomiędzy agencją GoldenSubmarine a firmą Big Star ma charakter projektowy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.