Od wtorku zarejestrowani użytkownicy Google mają możliwość poprawiania markerów w serwisie Google Maps. Dzięki temu – na przykład – przedsiębiorcy mogą dokładnie ustalić, w którym miejscu znajduje się ich firma – podała witryna news.com.
Nowa usługa bazuje na produkcie My Maps, który pozwala każdemu tworzyć własne mapy przy użyciu specjalnych znaczników oraz interfejsu typu „przeciągnij i upuść”. Edytowanie ma w założeniu doprecyzować zawarte w serwisie informacje. Wprowadzono oczywiście szereg mechanizmów zabezpieczających.
Niemożliwa jest na przykład zmiana położenia miejsc, które zostały już zweryfikowane przez Google. Dodatkowo każde przesunięcie markera o więcej niż 200 metrów musi zostać potwierdzone. Przesunięte lokacje są odpowiednio oznaczane, a użytkownicy zachowują możliwość obejrzenia ich pierwotnego położenia. Jeśli uznają, że modyfikacja jest niesłuszna, mogą przywrócić oryginalną wersję.
Mimo że do zmieniania mapy trzeba być zalogowanym, inni użytkownicy widzą tylko pierwsze dwie litery imienia edytującego. Każdy ma dostęp do historii modyfikacji danego punktu, aby ocenić, czy są one poprawne.
Google uważa, że dzięki nowej usłudze możliwe stanie się doprecyzowanie map wysokiej rozdzielczości, przedstawiających zazwyczaj obszary silnie zurbanizowane, gdzie bardzo często markery jedynie ogólnie wskazują okolicę, w której znajduje się dana firma czy inna instytucja.
Google przygotował film instruktażowy na temat nowej usługi. Można go obejrzeć tutaj.
Źródło: news.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.