Decyzja o zmianie identyfikacji graficznej wiąże się z realizacją nowej strategii rozwoju. Gooru.pl ma stać się pierwszym w Polsce serwisem wyszukiwawczym łączącym cechy klasycznej wyszukiwarki, serwisów ogłoszeniowych oraz sklepów internetowych. Nowy Gooru.pl kierowany jest do użytkownika świadomego, obeznanego z możliwościami jakie daje korzystanie z internetu i szukającego konkretnej informacji przydatnej w pracy i domu.
Już miesiąc temu wyszukiwarka zmieniła szatę graficzną, która w sposób istotny ułatwiła nawigacje oraz ukazała niewidoczne dotąd funkcjonalności. Wraz z nowym wyglądem ruszyła sonda, której celem było poznanie preferencji użytkowników oraz poznanie ich opinii, który z proponowanych logotypów był ich zdaniem najbardziej odpowiadający idei wyszukiwarki wielofunkcyjnej. Sonda spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W konkursie na logo zagłosowało ponad 4000 osób.
Wskazane przez internautów logo stało się oficjalnym znakiem graficznym Gooru.pl. Nowy logotyp wybrano zdecydowaną większością głosów, bo aż 49 % użytkowników wskazało na ten właśnie znak. Wśród użytkowników biorących udział w zabawie zostały rozlosowane 3 kamery internetowe z funkcją aparatu:
'Nową filozofię Gooru.pl ma podkreślić przejrzysty, niebiesko – granatowy layout ten znak najlepiej będzie się plastycznie komponował z całością. Szczególnie spodobał mi się pomysł wystylizowanego na podwójne 'o’ znaku nieskończoności. W połączeniu z funkcją i misją wyszukiwarki symbolizuje nieskończoność zasobów internetowych. Krystaliczna, błękitno-niebieska kolorystyka kojarzy mi się z profesjonalizmem, prostotą i wiarygodnością dostarczanej informacji’ – napisał w mailu z uzasadnieniem swojego typu jeden z uczestników sondy Piotr Marządka ze Świbna.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.