Firma FUN and MOBILE wraz z marką Knorr „wydała” książkę kucharską „Po prostu gotuj z Pascalem!” dostępną w telefonach komórkowych.
Marka Knorr wspólnie z firmą FUN and MOBILE wprowadziła rozwiązanie dla wszystkich wielbicieli kuchni Pascala Brodnickiego – książkę kucharską w telefonie komórkowym zawierającą zdjęcia i przepisy potraw wyświetlane na ekranie telefonu.
Książka kucharska to aplikacja Java, którą ściąga się raz i na stałe zapisuje w pamięci telefonu. Później za każdym razem, kiedy znajdujemy się w sklepie możemy znaleźć przepis, potrzebną listę składników, a po powrocie do domu uruchomić raz jeszcze i wyświetlić sposób przygotowania. Dzięki temu nie musimy przepisywać listy składników i przepisów przed wyjściem z pracy lub z domu.
W pierwszej edycji książki znajdziemy 20 przepisów na zupy, niebawem mają ukazać się kolejne edycje z nowymi przepisami na inne dania: przystawki, sałatki, desery, dania główne.
Instalacja książki kucharskiej w telefonie jest prosta. Aby ściągnąć aplikację wystarczy wysłać SMS o treści „Knorr” na numer 7460 (koszt wysłania SMS to 4,88 PLN z VAT). Po wysłaniu otrzymasz SMS zwrotny z potwierdzeniem, a chwilę później link WAP, który należy zatwierdzić, aby telefon pobrał aplikację. Po pobraniu aplikacja zostaje zapisana w katalogu „aplikacje” lub „gry” – w zależności od modelu telefonu.
Jest też możliwość sprezentowania książki kucharskiej innej osobie. Służy do tego opcja „sprezentuj znajomemu”. Wystarczy wpisać odpowiedni numer i wybrana osoba otrzymuje SMS z informacją o prezencie, a chwilę później link WAP do aplikacji, którą może pobrać w opisany wyżej sposób.
www.knorr.pl.
Marketing mobilny
Telefon komórkowy, to narzędzie coraz bardziej doceniane w marketingu. Pozwala na kontakt z konsumentem 24 godziny na dobę. Posiada również wiele możliwości przechowywania rozmaitych danych oraz pobierania ich z serwerów, co sprawia, że może być bazą dla wielu rozwiązań atrakcyjnych z punktu widzenia konsumenta, a co za tym idzie – marketera.
„Po prostu gotuj z Pascalem!” to narzędzie marketingu mobilnego wykorzystujące technologię Java, która pozwala na dostosowanie aplikacji do różnych modeli telefonów i wielkości wyświetlaczy. Stanowi to sporą przewagę nad Internetem w telefonie, do którego dostęp dla wielu użytkowników jest wciąż trudny, a stawki za korzystanie z Internetu są dla nich często barierą. Aplikacja Java rozwiązuje ten problem, gdyż ściągana jest tylko jeden raz, zatem można z niej korzystać nieograniczoną ilość razy bez konieczności dostępu do Internetu. Więcej o rozwiązaniach mobilnych firmy FUN and MOBILE można znaleźć na stronie http://www.funandmobile.com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.