GP VOTING jest bezprzewodowym systemem służącym do przeprowadzania wszelkiego rodzaju głosowań, kontroli obecności i wiedzy czy zbierania opinii słuchaczy.
W przypadku interaktywnych sesji konferencji czy praktycznych warsztatów wprowadza nową jakość w komunikacji wykładowcy ze słuchaczami. Interaktywność GP VOTING daje uczestnikom imprezy możliwość aktywnego wpływania na jej przebieg. Podnosi to znacznie ich stopień zaangażowania, a tym samym istotnie ułatwia osobie prowadzącej spotkanie utrzymać uwagę audytorium.
W odróżnieniu od wielu innych systemów GP VOTING nie korzysta z łącza na podczerwień tylko z wysokiej częstotliwości łącza radiowego. Pasmo 2,4 Ghz, zapewnia szybki i bezpieczny przesył danych (2.4Ghz wykorzystują miedzy innymi sieci komputerowe w standardzie WiFi oraz urządzenia korzystające ze standardu Bluetooth). Dzięki małym pojedynczym pakietom danych, których wysyłanie jest wielokrotnie powtarzane, uzyskano bardzo wysoki stopień niezawodności komunikacji.
Inną korzyścią z zastosowania łącza radiowego zamiast IR jest możliwość komunikacji w obie strony. Nie tylko pilot może wysyłać odpowiedzi do centrali, ale również centrala ma możliwość wysłania komunikatu do pilota.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.