Groupon, firma, która dla wielu stała się synonimem zakupów grupowych, zamierza wprowadzić kolejny, ważny element swojej sprzedażowej strategii: programy lojalnościowe. Ma to być dobre narzędzie analizujące nawyki użytkowników.
Do tej pory Groupon prezentował jednorazowe oferty z dużą zniżką dla kupujących. Ich celem było przede wszystkim zachęcenie nowych klientów oraz reklama danej firmy czy marki. Serwis chce iść jednak krok dalej, umożliwiając partnerom wprowadzenia specjalnych programów lojalnościowych dla stałych klientów.
Groupon Rewards ma pozwalać partnerom serwisu, którzy regularnie oferują za jego pośrednictwem promocyjne oferty, na nagradzanie klientów powracających. Jeśli więc na przykład klient wyda w kolejnych zakupach określoną sumę, będzie mógł otrzymać kupon podarunkowy lub jeszcze większą zniżkę na następne zakupy.
Według doniesień, Groupon nie będzie wprowadzał żadnych dodatkowych kart lub wymagał zgłaszania zakupów. Do sumowania wydatków wykorzystywane mają być karty kredytowe użytkowników serwisu. Korzystanie z Groupon Rewards nie wymagać ma więc zmiany dotychczasowych nawyków zakupowych – wystarczy płacić tą samą kartą, która zarejestrowana jest w serwisie. Użytkownicy, którzy zrobią zakupy u partnera posiadającego program lojalnościowy, otrzymają powiadomienie mailowe lub telefoniczne z informacją, ile już wydali i ile brakuje im do odblokowania nagrody.
Groupon Rewards ma mieć jeszcze jedną dużą zaletę – pozwalać będzie serwisowi śledzić zachowania klientów i pozyskiwać informacje na temat skuteczności wystawianych ofert. Do tej pory oprócz liczby zakupionych ofert nie było możliwości mierzenia wpływu ofert na kolejne wybory konsumenckie. Nowy program ma dać właśnie taką możliwość.
Programy lojalnościowe mają być dostępne dla partnerów jeszcze dziś, a pierwsi klienci skorzystać będą mogli z nich w październiku. W pierwszej fazie działania programu, Groupon Rewards przeznaczony będzie dla amerykańskiego rynku.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.