Serwis Groupon przedstawił dziś założenia długofalowego rozwoju, wśród których największe znaczenie ma funkcja Groupon Stores, dająca możliwość zakładania własnych wirtualnych sklepów z dowolną liczbą ofert.
Przypomnijmy, że główną ideą Groupon’a jest oferowanie jednej promocyjnej oferty w danym mieście każdego dnia. Użytkownicy zaakceptowali pomysł grupowych zakupów i dzięki ich aktywność serwis może pochwalić się 20 mln dolarów miesięcznego dochodu. Świetnie radzi sobie także Groupon Polska, który zamknął półrocze z milionem użytkowników i na 12. miejscu wśród stron e-commerce według raportu PBI Gemius za sierpień 2010.
Zaprezentowana dziś funkcja – Groupon Stores – umożliwiać będzie właścicielom sklepów zakładanie wirtualnych sklepów i tworzenie dowolnej liczby ofert. Co w takim razie z ideą „jedna oferta w jednym mieście dziennie”?
Odpowiedzią Groupon’a jest tzw. Deal Feed, który ma stanowić spersonalizowany kanał ofert, aktualizowany na bieżąco. Użytkownicy serwisu będą mogli zobaczyć w nim promocje ulubionych sklepów, ofertę dnia z danego miast czy rekomendowane na podstawie wcześniejszej aktywności oferty. Deal Feed zintegrować będzie można także z kontem w Facebooku.
Twórcy Groupon’a mówią, że ich serwis został stworzony w czasach, kiedy jako mała firma nie mieli jeszcze wielu powiązań handlowych. Teraz sprawy wyglądają nieco inaczej.
Dziś naszym największym problem jest tak wysoki popyt, że firmy muszą nieraz czekać miesiącami by ich oferty trafiły do serwisu – komentują na swoim blogu.
Informacja o nowych funkcjach pojawiła się w czasie najgorętszych spekulacji na temat możliwego przejęcia przez Google, o czym pisaliśmy przed tygodniem. Na giełdzie komentarzy pojawiają się coraz większe sumy, za które Groupon może zostać kupiony – mówi się nawet o 6 miliardach dolarów. Czy przedstawienie długofalowej strategii może pomóc ewentualnym negocjacjom?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.