W tym tygodniu zadebiutowała strona korporacyjna Grupy Copernicus. Nowy serwis jest kolejnym etapem integracji podmiotów finansowych w ramach Grupy. W kompleksowy sposób prezentuje usługi finansowe Grupy Copernicus, jednocześnie wzmacniając świadomość marki firmy.
Wdrożenie nowego serwisu jest kontynuacją działań komunikacyjnych związanych z zapowiadanymi zmianami w ramach Grupy i dotyczących operacyjnego połączenia dwóch podmiotów: domu maklerskiego Copernicus Securities S.A. oraz Copernicus Capital Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. Głównym zadaniem nowej witryny jest pokazanie w sposób przejrzysty usług finansowych całej Grupy Copernicus.
„Wdrożenie nowej strony było w naszych planach od momentu decyzji operacyjnego połączenia podmiotów. Zależało nam na odświeżeniu wizerunku, jednocześnie nie zapominając o naszych korzeniach. Zadaniem, jakie postawiliśmy sobie przed stworzeniem nowego serwisu, jest wymiana informacji pomiędzy nami a Klientami i partnerami. Chcielibyśmy aby każdy Klient znalazł na niej komplet niezbędnych danych o naszych usługach finansowych i łatwo mógł z nami się skontaktować zarówno w Warszawie, jak i w partnerskich oddziałach na terenie całej Polski” – powiedział Marcin Billewicz, Head of Corporate Finance, Copernicus Securities S.A.
Dzięki łatwej nawigacji i prostej strukturze strony pod adresem: www.copernicus.pl można znaleźć prezentację Grupy i oferowanych przez nią usług i produktów, zapoznać się z sylwetkami przedstawicieli reprezentujących Grupę czy też odnaleźć najbliższy oddział – partnera Grupy – od swojego miejsca zamieszkania. Ponadto, nowy serwis przedstawia najciekawsze transakcje, czy inne – istotne z punktu widzenia Grupy – wydarzenia biznesowe.
Ze względu na powiązanie Grupy z Mikołajem Kopernikiem, serwis został wsparty tą jedną z najwybitniejszych postaci polskiej nauki w dziedzinie finansów, matematyki i astronomii. Patron jest ważną częścią strony Grupy nie tylko z powodów wizerunkowych, ale przede wszystkim z uwagi na cechy tego Polaka, jak i efekty jego pracy, które są bliskie ideom doradców Copernicusa. Jego obecność w serwisie jest dla firmy wyzwaniem i w sposób adekwatny uzupełnia przekaz i podejście jej ludzi nie tylko do branży finansowej, czy oczekiwań Klientów, ale także do otaczającej rzeczywistości.
Projekt powstał przy wsparciu agencji interaktywnej SUPERMEDIA Interactive.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.