GRUPA COPERNICUS z nowym serwisem korporacyjnym

W tym tygodniu zadebiutowała strona korporacyjna Grupy Copernicus. Nowy serwis jest kolejnym etapem integracji podmiotów finansowych w ramach Grupy. W kompleksowy sposób prezentuje usługi finansowe Grupy Copernicus, jednocześnie wzmacniając świadomość marki firmy.
Wdrożenie nowego serwisu jest kontynuacją działań komunikacyjnych związanych z zapowiadanymi zmianami w ramach Grupy i dotyczących operacyjnego połączenia dwóch podmiotów: domu maklerskiego Copernicus Securities S.A. oraz Copernicus Capital Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. Głównym zadaniem nowej witryny jest pokazanie w sposób przejrzysty usług finansowych całej Grupy Copernicus.

„Wdrożenie nowej strony było w naszych planach od momentu decyzji operacyjnego połączenia podmiotów. Zależało nam na odświeżeniu wizerunku, jednocześnie nie zapominając o naszych korzeniach. Zadaniem, jakie postawiliśmy sobie przed stworzeniem nowego serwisu, jest wymiana informacji pomiędzy nami a Klientami i partnerami. Chcielibyśmy aby każdy Klient znalazł na niej komplet niezbędnych danych o naszych usługach finansowych i łatwo mógł z nami się skontaktować zarówno w Warszawie, jak i w partnerskich oddziałach na terenie całej Polski” – powiedział Marcin Billewicz, Head of Corporate Finance, Copernicus Securities S.A.

Dzięki łatwej nawigacji i prostej strukturze strony pod adresem: www.copernicus.pl można znaleźć prezentację Grupy i oferowanych przez nią usług i produktów, zapoznać się z sylwetkami przedstawicieli reprezentujących Grupę czy też odnaleźć najbliższy oddział – partnera Grupy – od swojego miejsca zamieszkania. Ponadto, nowy serwis przedstawia najciekawsze transakcje, czy inne – istotne z punktu widzenia Grupy – wydarzenia biznesowe.

Ze względu na powiązanie Grupy z Mikołajem Kopernikiem, serwis został wsparty tą jedną z najwybitniejszych postaci polskiej nauki w dziedzinie finansów, matematyki i astronomii. Patron jest ważną częścią strony Grupy nie tylko z powodów wizerunkowych, ale przede wszystkim z uwagi na cechy tego Polaka, jak i efekty jego pracy, które są bliskie ideom doradców Copernicusa. Jego obecność w serwisie jest dla firmy wyzwaniem i w sposób adekwatny uzupełnia przekaz i podejście jej ludzi nie tylko do branży finansowej, czy oczekiwań Klientów, ale także do otaczającej rzeczywistości.

Projekt powstał przy wsparciu agencji interaktywnej SUPERMEDIA Interactive.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top