Grupa Morele, należąca do portfolio spółek funduszy MCI Capital, zakończyła przejęcie sklepu sportowego Sklep-Presto.pl. Inwestycja ma być kontynuacją strategii rozszerzenia oferty o nowe kategorie sprzedaży, wykraczające poza elektronikę. Aktualnie w jej ofercie jest ponad 800 tysięcy produktów z 8 branż.
Sklep-Presto.pl, to jeden z liderów na rynku sprzedaży internetowej artykułów sportowych
i turystycznych w Polsce.
Przejęcie Sklep-Presto.pl to dla nas kolejny krok rozbudowy naszej oferty. W ostatnim czasie robiliśmy to zarówno poprzez tworzenie własnych sklepów, organicznie, oraz poprzez procesy przejęć. Od stycznia br. Sklep-Presto.pl jest już w pełni zintegrowany z platformą Morele. To idealny przykład na to, że możemy szybko połączyć się z każdym sklepem internetowym online. Jednocześnie, dzięki naszemu doświadczeniu i elastycznemu systemowi, osiągamy wysokie poziomy efektywności – powiedział Michał Pawlik, Prezes Zarządu Morele.net. Wzrost segmentu sportowego to jeden z naszych celów na 2018 rok, w którym planujemy ponad 1 mld złotych przychodów na poziomie Grupy, przy istotnym zwiększeniu średniej marży – uzupełnił.
Grupa Morele, w obecnym kształcie, działa na rynku od 2004 roku. Miesięcznie serwisy grupy są odwiedzane przez około 2,5 mln unikalnych użytkowników, którzy realizują ponad 5 tysięcy zamówień dziennie. W ramach Grupy Morele działa obecnie kilka sklepów internetowych z różnych branż; obok głównego sklepu z elektroniką, morele.net, są to: Amfora.pl, Budujesz.pl, Digitalo.pl, Hulahop.pl, Motoria.pl, Meblujesz.pl, Pupilo.pl, Sklep-Presto.pl/trenujesz.pl oraz Ubieramy.pl. Łącznie wszystkie platformy oferują 800 tysięcy jednostek magazynowych, z których większość jest dostępna w ciągu 24 godzin. W 2017 roku przychody Grupy wyniosły 750 milionów złotych.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.