Grupa Onet.pl nawiązała strategiczną współpracę z dystrybutorem biletów KupBilet.pl, w wyniku której uruchomiono nowy serwis z informacjami o nadchodzących wydarzeniach z bezpośrednią możliwością zakupu biletów na www.kupbilet.onet.pl. Na rynku kompleksowej obsługi związanej z biletami brakowało takiego mocnego sojuszu – przekonują twórcy projektu.
W nowym serwisie użytkownicy mogą zapoznać się z informacjami o nadchodzących wydarzeniach rozrywkowych, sportowych, kulturalnych i biznesowych (m.in. szkoleniach) oraz bezpośrednio zakupić bilet z wykorzystaniem platformy online obsługiwanej przez KupBilet.pl. Na portalu Onet.pl będą pojawiają się dodatkowo treści redakcyjne opisujące szczegółowo najciekawsze wydarzenia i powiązane z nimi tematy.
Połączenie siły Grupy Onet i KupBilet.pl zapewni użytkownikom dostęp do najbardziej kompleksowej oferty zakupu biletów na wydarzenia w Polsce. Od informacji do zakupu biletu tylko jeden click. Na współpracy skorzystają wszyscy organizatorzy wydarzeń. którym automatycznie zapewniamy pełną obsługę redakcyjną planując interesujące działania promocyjne oraz zapewniamy wygodny kanał sprzedaży biletów – mówi Karina Hertel dyrektor zarządzająca segmentem lifestyle & kultura w Grupie Onet-RAS.
Na rynku kompleksowej obsługi związanej z biletami brakowało takiego mocnego sojuszu. Cieszymy się, że partnerem Grupy Onet został nasz portal KupBilet.pl – komentuje Marcin Krysiński prezes zarządu KupBilet.pl – Według analiz i przygotowanej oferty liczymy na dotarcie do wszystkich rodzajów wydarzeń, koncertów, festiwali, imprez sportowych jak i szkoleń oraz innych 'biletowanych’ eventów w Polsce. Promocja redakcyjna w Onet i obsługa sprzedaży biletów przez KupBilet od teraz pod jedną marką KupBilet.Onet.pl to ogromna zaleta zarówno dla kupujących bilety jak i organizatorów wydarzeń.
KupBilet.pl jest aktywny na rynku dystrybucji biletów w Polsce od ponad 15 lat i ma wyłącznie polski kapitał. Sprzedaż odbywa się zarówno w internecie jak i w sieci stacjonarnej oferując blisko 1000 punktów zakupu. Dotychczas w sieci KupBilet.pl nabyto ponad 30 milionów biletów na tysiące eventów.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.