Do katalogów Triady i Sky Club z ofertą Lato 2012 wprowadzono nowy system oceny jakości usług. Hotele, które w serwie HolidayCheck otrzymały najwyższe oceny od odwiedzających je Turystów z całego świata, będą w katalogach oznaczone logiem „Sprawdzone i polecone”.
HolidayCheck to dostępna w 9 językach interaktywna platforma zawierająca informacje o tematyce podróży i urlopu, a przede wszystkim oceny hoteli, dostarczane przez samych turystów. Wiarygodność i obiektywizm zamieszczanych przez Internautów informacji są zapewnione dzięki szczegółowemu systemowi weryfikacji opinii. Po wystawieniu ocen
użytkownicy serwisu są przykładowo proszeni o przesłanie rachunku lub innego dowodu potwierdzającego, że faktycznie korzystali z usług ocenianego obiektu.
Portal HolidayCheck jest ponadto członkiem Polskiej Izby Turystyki oraz uczestnikiem programu Rzetelna Firma.
– Rekomendacja rodziny, znajomych czy innych użytkowników Internetu to w dzisiejszych czasach najważniejszy element składowy decyzji o wyborze produktów i usług – mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club. – Znak
HolidayCheck oznacza, że pod daną oceną „podpisało” się tysiące osób, stąd rekomendacja ta uważana jest za jedną z najbardziej obiektywnych na rynku – dodaje.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.