Gruppa66 Ogilvy wprowadza Castrol Edge na ring

Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię dla firmy Castrol Lubricants. Agencja zaadaptowała do polskich warunków dynamiczną kreację stworzoną przez Ogilvy New York prezentującą właściwości oleju Castrol Edge.
W polskiej wersji po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć, a nie tylko usłyszeć Leszka Kuzaja – czterokrotnego mistrza rajdowego Polski i wicemistrza Europy w rajdach samochodowych. Wraz z nim wystąpił jego obecny pilot Walijczyk, Craig Parry.

W spocie przygotowanym przez Gruppa66 Ogilvy na ringu naprzeciw siebie do testu wytrzymałościowego stają dwa sportowe samochody. Jeden używa oleju Castrol Edge i to zapewnia mu zwycięstwo. Sekunduje mu wspomniany mistrzowski duet Leszek Kuzaj i Craig Parry. Zrealizowany z rozmachem spot charakteryzują żywe kolory i dynamiczne sportowe ujęcia.

Główny przekaz kampanii to „maksimum mocy do 45% dłużej” – udowodnione na podstawie testów, że Castrol Edge Sport chroni silniki w ekstremalnych warunkach do 45% dłużej niż inne oleje syntetyczne.

Spot będzie emitowany od 1 kwietnia we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top