Gruppa66 Ogilvy wprowadza Castrol Edge na ring

Opublikowano: 4 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię dla firmy Castrol Lubricants. Agencja zaadaptowała do polskich warunków dynamiczną kreację stworzoną przez Ogilvy New York prezentującą właściwości oleju Castrol Edge.
W polskiej wersji po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć, a nie tylko usłyszeć Leszka Kuzaja – czterokrotnego mistrza rajdowego Polski i wicemistrza Europy w rajdach samochodowych. Wraz z nim wystąpił jego obecny pilot Walijczyk, Craig Parry.

W spocie przygotowanym przez Gruppa66 Ogilvy na ringu naprzeciw siebie do testu wytrzymałościowego stają dwa sportowe samochody. Jeden używa oleju Castrol Edge i to zapewnia mu zwycięstwo. Sekunduje mu wspomniany mistrzowski duet Leszek Kuzaj i Craig Parry. Zrealizowany z rozmachem spot charakteryzują żywe kolory i dynamiczne sportowe ujęcia.

Główny przekaz kampanii to „maksimum mocy do 45% dłużej” – udowodnione na podstawie testów, że Castrol Edge Sport chroni silniki w ekstremalnych warunkach do 45% dłużej niż inne oleje syntetyczne.

Spot będzie emitowany od 1 kwietnia we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych.

Hanna LaskowskaGruppa66 Ogilvy wprowadza Castrol Edge na ring

Podziel się!

O autorze

hania