Grupy Fresh promuje F16

Opublikowano: 24 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja Fresh wygrała przetarg na kreację dla eventu „Festyn Lotniczy Thunderbirds Poznań Krzesiny 2007” organizowanego przez Siły Powietrzne RP oraz Urząd Miasta Poznania.

Wybór Agencji komentuje Magdalena Jakimiak, Marketing Communication Coordinator: „Jestem przekonana, że wybór naszej Agencji to efekt zadowolenia z wcześniejszej współpracy, przy kampanii promocyjnej unijnego projektu „Reintegracja społeczno-zawodowa”. Myślę, że obecny projekt będzie równie owocny, szczególnie że za pośrednictwem prac kreacyjnych towarzyszących eventowi planujemy umocnić pozytywny wizerunek Poznania.”

Zadaniem Fresha jest opracowanie materiałów promocyjno-informacyjnych: zaproszeń, plakatów, citylightów oraz billboardów, które w czerwcu pojawią się w całej Polsce.

W ramach podpisanej umowy Grupie Fresh przyznano również tytuł Partnera wydarzenia. Główną atrakcją eventu będzie pokaz akrobatyczny jednostki lotnicznej F16 – United States Air Force „Thunderbirds”.

www.fresh.com.pl

Hanna LaskowskaGrupy Fresh promuje F16

Podziel się!

O autorze

hania