MultiLinia uruchomiona – GTS Energis wprowadza abonament tańszy telefoniczny dla klientów indywidualnych TP SA.
Firma GTS Energis poszerzyła swoją ofertę usług telekomunikacyjnych o propozycję skierowaną do klientów indywidualnych będących
abonentami TP S. A., którym zależy na tańszym abonamencie i niższych kosztach za połączenia telefoniczne.
W ramach usługi MultiLinia proponowane są trzy abonamenty do wyboru:
• Na Start – jest przeznaczony dla abonentów okazjonalnie korzystających z telefonu stacjonarnego;
• Optymalny – zawiera pakiet kwotowy 10 zł do wykorzystania na połączenie lokalne oraz międzystrefowe;
• Dla Wymagających – zawiera pakiet 2000 darmowych minut na połączenia lokalne oraz międzystrefowe.
Dodatkowo firma GTS Energis przygotowała dla Klientów oferty specjalne – „Bądź na Linii Przez Rok” lub „Bądź na Linii Przez Dwa Lata”. Wybierając ofertę specjalną, abonent otrzymuje dodatkowe korzyści w postaci obniżonej opłaty abonamentowej. Według GTS Energis dzięki niższym miesięcznym opłatom abonamentowym, oszczędności z tego tytułu będą wynosić odpowiednio w czasie trwania umowy:
• 278 zł dla cennika Na Start – dla umowy na 2 lata, porównanie z cennikiem TP startowy,
• 168 zł dla cennika Optymalny – dla umowy na 2 lata, porównanie z cennikiem TP 60 minut za darmo,
• 264 zł dla cennika Dla Wymagających – dla umowy na 2 lata, porównanie z cennikiem TP darmowe rozmowy.
Jeśli Klienci skorzystają z oferty specjalnej – pakietu TELEFON + INTERNET – udzielany zostanie dodatkowy rabat, dzięki czemu oszczędności z obydwu usług telekomunikacyjnych mają wynosić nawet 1351 zł w czasie trwania umowy.
Wybór pakietu zapewni do 50% ulgi w MultiLinii dla opłat abonamentowych po uruchomieniu usługi Multimo.
„Uruchomienie usługi MultiLinia jest realizacją przyjętej przez GTS Energis strategii i kolejnym krokiem w stronę świadczenia klientom indywidualnym usługi potrójnej – telefon, Internet, telewizja.” – powiedział Ireneusz Klimczak, Product Director w firmie GTS Energis. „Jestem przekonany, że nasza zróżnicowana oferta pozwoli każdemu abonentowi wybrać najbardziej korzystną dla siebie opcję usługi. Nie zapominamy również o abonentach, którzy posiadają umowę na usługę dostępu do Internetu, która zakończy się za kilka lub kilkanaście miesięcy. Każdy abonent, który zdecyduje się na MultiLinię do końca roku, będzie mógł skorzystać z obniżonego abonamentu po uruchomieniu usługi Multimo w przyszłości ” – dodał Ireneusz Klimczak.
Abonenci, po podpisaniu umowy z GTS Energis:
• zachowują swój dotychczasowy numer telefoniczny,
• we wszystkich sprawach związanych ze swoją linią telefoniczną będą kontaktować się z Biurem Obsługi Abonenta GTS Energis,
• otrzymają jeden rachunek za telefon i Internet,
• będą korzystać z sekundowego naliczania opłat,
• będą korzystać z usługi o takiej samej jakości połączeń.
Aby skorzystać z oferty MultiLinia i zmienić dotychczasowego operatora, wystarczy kontakt i podpisanie zamówienia na usługę MultiLinia. Wszelkie formalności w imieniu abonenta zostaną zrealizowane przez Zespół MultiLinii.
Z oferty MultiLinia mogą skorzystać abonenci w 16 strefach numeracyjnych. Lista stref ma być sukcesywnie powiększana jeszcze w tym roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.