Agencja Heureka przygotowała kampanię promującą 30. Flora Maraton Warszawski, którego sponsorem tytularnym jest marka Flora.
Głównym celem działań reklamowych jest promocja zdrowego trybu życia oraz edukacja na temat profilaktyki chorób serca. Swoim zasięgiem akcja obejmuje telewizję, radio oraz portale internetowe.
Heureka odpowiada za kreację i produkcję spotów TV, reklam radiowych i bannerów. W ramach kampanii agencja przygotowała także pakiety startowe dla uczestników, gadżety do kibicowania oraz przedmiot na akcję charytatywną w postaci encyklopedii sportu podpisanej przez ponad dwudziestu polskich mistrzów różnych dyscyplin.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!