Heureka ponownie dla Dax Cosmetics

Opublikowano: 1 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja Heureka zrealizowała kampanię dla marki Dax Man.
Heureka przygotowała strategię, kreację oraz realizację komunikacji online’owej wspierającej wizerunek marki Dax Man pod hasłem „DaxTuning”. Kampania widoczna była na największych portalach internetowych o  tematyce motoryzacyjnej i sportowej. Agencja w promocji wykorzystała m.in. buzz marketing oraz grę flashową DaxTuning, która w oryginalny sposób promowała serię kosmetyków dla mężczyzn. Gra umieszczona była w specjalnie do tego celu przygotowanej sekcji na witrynie auto-swiat.pl.

Ponadto w październiku ubiegłego roku Agencja Heureka zrealizowała we współpracy z Dax Cosmetics kampanię dla marki Perfecta. Promocja objęła kosmetyki dla nastolatków Perfekta No Problem.

Hanna LaskowskaHeureka ponownie dla Dax Cosmetics

Podziel się!

O autorze

hania