Agencja Heureka realizuje kampanię dla marki Rexona Skin Care.
Heureka opracowała kreację wprowadzenia na rynek nowej linii antyperspirantów Rexona Skin Care.
Kampania opiera się na działaniach 360° obejmujących ATL, BTL, PR oraz On-line. W komunikacji internetowej Heureka wykorzystała m.in. buzz marketing oraz zbudowany od podstaw blog ekspercki z poradami dermatologa, który edukuje konsumentki i informuje o nowej linii produktów. Internauci mogą także zbadać skórę dzięki interaktywnemu testowi dostępnemu na stronie www.rexona.pl. Kampania reklamowa potrwa do końca kwietnia.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!