Firma Hiptype oferuje wydawcom e-booków wtyczkę umożliwiającą śledzenie zachowań czytelniczych.
Dystrybutorzy wydawnictw elektronicznych poprzez sprzedaż e-booków mają możliwość większego lub mniejszego przyjrzenia się statystykom dotyczącym sprzedawanych pozycji. W przypadku samych wydawców sytuacja jest odmienna, gdyż informacje dotyczące zachowań czytelniczych są bardzo ograniczone. Z pomocą przyszła firma Hiptype, która oferuje wtyczkę śledzącą zachowania klientów po zakupie elektronicznej książki.
Wtyczka stworzona przez Hiptype dodawana jest do e-booka i dzięki temu można prześledzić ważne z punktu widzenia wydawcy informacje takie jak:
- dane demograficzne czytelnika;
- odczytywanie zachowań – dowiadujemy się w którym momencie czytelnicy rozpoczynają lub kończą czytanie treści lub jakie fragmenty opuszczają w czytaniu;
- wzory konwersji – kto kupuje e-booka po przeczytaniu bezpłatnej próbki tekstu;
- odwzorowywanie zachowań – kiedy i w jakim miejscu tekstu czytelnicy podkreślają fragmenty i robią notatki.
Wszystkie te dane są dostępne po zalogowaniu się na konto Hiptype a wizualizacja wyników przypomina typowe dla Google Analytics wykresy. Dodatkowo dzięki korzystaniu z Hiptype istnieje możliwość prowadzenia odpowiednio dopasowanych kampanii na Facebooku oraz wysyłanie spersonalizowanych propozycji wydawniczych do czytelników.
Jak kształtują się ceny za usługę? Istnieje 30-dniowa wersja próbna dla jednej książki z podstawowymi funkcjami. Wersje płatne obsługują 1000 książek za 19 dolarów oraz 500 tys. za 99 dolarów miesięcznie. Oczywiście obie wersje płatne różnią się zaawansowaniem ukazywania statystyk, zarządzaniem reklamami i możliwością rekomendacji dla określonych czytelników.
Istotnym ograniczeniem usługi jest działanie wtyczki tylko przy publikacjach obsługujących HTML5. Do dystrybutorów działających w oparciu o HTML5 należy np. Apple, ale niestety poza tym nurtem są e-atramentowe urządzenia typu Kindle czy Nook, które stanowią znaczną część rynku wydawnictw elektronicznych. Dlatego też oferta Hiptype skierowana jest przede wszystkim dla książek czytanych na urządzeniach opartych o systemy iOS i Android.
źródło: paidContent.org
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.