H+K Strategies będzie promować Lay’s Poland w mediach społecznościowych

Opublikowano: 8 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agencja Hill+Knowlton Strategies rozpoczęła współpracę z marką Lay’s. H+K będzie odpowiadać za opracowanie i realizację strategii wsparcia PR dla wprowadzenia na rynek czterech nowych smaków chipsów.
hill

H+K odpowiadać będzie za przygotowanie i realizację kampanii PR w mediach tradycyjnych i w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych. Za realizację projektu odpowiadają Maciej Szaroleta (Brand Practice Director), Justyna Rokicka (Senior Account Executive) oraz Agata Szczepańska (Senior Account Executive).

Sylwester KozakH+K Strategies będzie promować Lay’s Poland w mediach społecznościowych

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.