Po czterech kwartałach 2002 roku przychody ze sprzedaży netto HOGA.PL S.A. wyniosły 9.986 tys. zł. W porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w 2001 roku sprzedaż netto w roku 2002 była wyższa o 48%, a wartość sprzedaży netto w samym tylko IV kwartale 2002 roku była ponad pięciokrotnie wyższa niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Lepsze wyniki są skutkiem nowej strategii działania firmy, zmiany jej orientacji działalności polegającej na prowadzeniu portalu internetowego w działalność polegającą na oferowaniu usług informatycznych i internetowych oraz świadczeniu usług polegających na dostawach sprzętu komputerowego dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek budżetowych.
Głównym źródłem przychodów ze sprzedaży netto w roku 2002 była sprzedaż sprzętu komputerowego i oprogramowania, która stanowiła 78,7 % przychodów. 15,5 % stanowiła sprzedaż produktów i usług, w tym świadczenia usług informatycznych i internetowych oraz sprzedaż licencji produktów będących własnością Spółki. 5,8 % stanowiła sprzedaż powierzchni reklamowej na stronach internetowych portalu internetowego działającego pod witryną hoga.pl.
Czwarty kwartał 2002 jest drugim w historii okresem, w którym Spółka wypracowała zysk ze sprzedaży brutto, który wyniósł 1.278 tys. zł, a narastająco na koniec roku osiągnął wartość 1.314 tys. zł.
źródło:Hoga.pl
http://www.hoga.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.