Hotele na świecie już dostępne w TraveliGo.pl

Portal turystyczny TraveliGo.pl należący do kapitałowej Grupa TraveliGo, w skład której wchodzi jedno z największych internetowych biur podróży oraz serwis rezerwacji miejsc hotelowych w Polsce – HoteliGo.pl, właśnie udostępnił dla swoich Klientów serwis rezerwacji noclegów na całym świecie.
Za pomocą kilku kliknięć pod adresem http://Hotele-na-swiecie.TraveliGo.pl można dokonać rezerwacji w sprawdzonej platformie rezerwacji miejsc hotelowych – Booking.com

– „Sprzedaż i rezerwacja wycieczek w naszej grupie rozwija się znakomicie. Mierzymy wysoko, chcemy by nowe technologie przyczyniały się do tworzenia lepszego świata, w którym więcej czasu można przeznaczyć na relaks. Jako Grupa Traveligo, chcemy świadczyć naszym Klientom kompleksowe usługi na najwyższym światowym poziomie. Zauważyliśmy wzrost popytu na podróże
organizowane indywidualnie, do rozwoju których przyczyniają się również taniejące bilety lotnicze. Stąd nasza szybka reakcja i nowe korzyści w ramach portalu TraveliGo.pl”  – mówi dr Bartosz Roch Nowik, Prezes Zarządu Grupy TraveliGo.

W ofercie hotelowej TraveliGo.pl znajduje się obecnie ponad trzydzieści tysięcy miejsc noclegowych – od pensjonatów i niedrogich hosteli aż po luksusowe hotele pięciogwiazdkowe. Za pomocą interaktywnej mapy użytkownicy mogą łatwo zobaczyć, jak dokładnie usytuowany jest poszukiwany hotel.

System prezentacji ofert w TraveliGo.pl wyposażony jest w wiele interesujących udogodnień. Rezerwacja hotelu odbywa się online w trybie rzeczywistym oraz natychmiastowym potwierdzaniem rezerwacji e-mailem w ciągu kilku minut.
W TraveliGo.pl możliwy jest wybór hotelu bezpośrednio ze strony głównej podserwisu bądź za pomocą wyszukiwarki, która pozwala uszczegółowić wyniki według kilku najważniejszych kryteriów takich jak: data przybycia i wyjazdu, kategoria hotelu, cel podróży oraz odległość od centrum, a także opcji dodatkowych usług na terenie hotelu.

„Coraz więcej klientów składa zapytania odnoście rezerwacji hoteli w Paryżu, Berlinie czy Wiedniu. Nowe narzędzia platformy udostępnionej dla naszych klientów z pewnością przyczynią się do wzrostu rezerwacji w największych stolicach Europy” – uważa Paulina Szulc, dyrektor marketingu i sprzedaży
TraveliGo.pl

Każdy obiekt został szczegółowo opisany ze względu na położenie, rodzaj zakwaterowania, wyposażenie, możliwości konferencyjne oraz wyżywienie. Zamieszczone opisy wzbogacone są fotografiami hoteli. Nowością jest prezentacja opinii klientów, którzy mieli okazję skorzystać z noclegu w danym obiekcie.

„Z zadowoleniem przywitałam podjęcie współpracy Grupa TraveliGo. Bez wątpienia obydwie strony widzą niezaprzeczalny potencjał w zawiązanej relacji. To, co sobie życzymy, to by nasza współpraca przyczynia się do wzrostu zainteresowania turystów rezerwacjami hoteli on-line na własną rękę” – stwierdza Marta Sikorska Partner Account Manger w Booking.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top