House wybrał agencję interaktywną

W 2008 roku INSIGNIA będzie odpowiedzialna za działania interaktywne marki House. Kontrakt z agencją jest rezultatem wygranej w przetargu.
Współpraca z marką House to kolejne ciekawe wyzwanie, jakie zostanie podjęte w 2008 roku. Cieszymy się, że jako Agencja zostaliśmy docenieni i powierzona nam została budowa wizerunku marki w dwóch kolejnych kampaniach w obszarze interactivu. Grupą docelową marki House są młodzi, wymagający i otwarci na nowe doznania Internauci. Przyznaję, że 2008 rok zapowiada się niezwykle interesująco. – Urszula Młodnicka- Kornaś, Dyrektor Działu Obsługi Klienta.

Michał Korzeniowski, New Media Manager firmy Artman wierzy, że zmiana Agencji korzystnie wpłynie na wizerunek marki. Liczymy, że potencjał agencji interaktywnej INSIGNIA zostanie w pełni wykorzystany.

W 2008 roku agencja interaktywna INSIGNIA będzie realizowała projekty między innymi dla marki Tiger, House, oraz dla Urzędu Miasta Krakowa.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top