W 2008 roku INSIGNIA będzie odpowiedzialna za działania interaktywne marki House. Kontrakt z agencją jest rezultatem wygranej w przetargu.
Współpraca z marką House to kolejne ciekawe wyzwanie, jakie zostanie podjęte w 2008 roku. Cieszymy się, że jako Agencja zostaliśmy docenieni i powierzona nam została budowa wizerunku marki w dwóch kolejnych kampaniach w obszarze interactivu. Grupą docelową marki House są młodzi, wymagający i otwarci na nowe doznania Internauci. Przyznaję, że 2008 rok zapowiada się niezwykle interesująco. – Urszula Młodnicka- Kornaś, Dyrektor Działu Obsługi Klienta.
Michał Korzeniowski, New Media Manager firmy Artman wierzy, że zmiana Agencji korzystnie wpłynie na wizerunek marki. Liczymy, że potencjał agencji interaktywnej INSIGNIA zostanie w pełni wykorzystany.
W 2008 roku agencja interaktywna INSIGNIA będzie realizowała projekty między innymi dla marki Tiger, House, oraz dla Urzędu Miasta Krakowa.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.