28 stycznia 2008 roku rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa HP „IT Governance – uporządkowany biznes”. Kampania ma miejsce w Internecie i będzie trwała do końca marca. Za strategię, przygotowanie kreacji oraz realizację projektu odpowiada wrocławska agencja reklamowa Effectica.
Kampania jest skierowana do dużych przedsiębiorstw, a jej celem jest zainteresowanie rozwiązaniami HP, dotyczącymi obszaru IT Governance.
„Zarządzający przedsiębiorstwami często nie widzą powiązania między wydatkami w obszarze IT, a realizacją celów strategicznych przedsiębiorstwa. Można to zmienić, wdrażając w firmie rozwiązania IT Governance.” – przekonuje Dorota Grudzień, Dyrektor marketingu HP.
Jednym z elementów kampanii jest konkurs internetowy, na którego potrzeby uruchomiona została strona www.konkurshp.pl. Oprócz konkursu wykorzystano przesyłkę bezpośrednią, banery internetowe oraz e-mailingi. Kampania ma przekazać potencjalnemu klientowi podstawowe informacje na temat IT Governance oraz zainteresować go ofertą HP.
Ze strony agencji nad opracowaniem strategii oraz realizacją projektu czuwa Grzegorz Emanowicz – dyrektor departamentu komunikacji bezpośredniej. Za całość projektu ze strony HP odpowiada Dobrochna Jakubowska – Vertical and Solution Marketing Manager.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.