HP pomaga uporządkować biznes

Opublikowano: 26 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

28 stycznia 2008 roku rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa HP „IT Governance – uporządkowany biznes”. Kampania ma miejsce w Internecie i będzie trwała do końca marca. Za strategię, przygotowanie kreacji oraz realizację projektu odpowiada wrocławska agencja reklamowa Effectica.
Kampania jest skierowana do dużych przedsiębiorstw, a jej celem jest zainteresowanie rozwiązaniami HP, dotyczącymi obszaru  IT Governance.
„Zarządzający przedsiębiorstwami często nie widzą powiązania między wydatkami w obszarze IT, a realizacją celów strategicznych przedsiębiorstwa. Można to zmienić, wdrażając w firmie rozwiązania IT Governance.” – przekonuje Dorota Grudzień, Dyrektor marketingu HP.

Jednym z elementów kampanii jest konkurs internetowy, na którego potrzeby uruchomiona została strona www.konkurshp.pl. Oprócz konkursu wykorzystano przesyłkę bezpośrednią, banery internetowe oraz e-mailingi. Kampania ma przekazać potencjalnemu klientowi podstawowe informacje na temat IT Governance oraz zainteresować go ofertą HP.

Ze strony agencji nad opracowaniem strategii oraz realizacją projektu czuwa Grzegorz Emanowicz – dyrektor departamentu komunikacji bezpośredniej. Za całość projektu ze strony HP odpowiada Dobrochna Jakubowska – Vertical and Solution Marketing Manager.
          

Hanna LaskowskaHP pomaga uporządkować biznes

Podziel się!

O autorze

hania