Hewlett-Packard mimo porażki rynkowej TouchPada, chce ponownie zaistnieć na rynku tabletów. Firma tworzy nowy wydział zajmujący się urządzeniami przenośnymi.
Jeszcze w maju tego roku pisaliśmy, że Hewlett-Packard chce wrócić na rynek tabletów. Serwis the Verge poinformował, że HP właśnie tworzy nowy zespół zajmujący się m.in. tabletami. Informacja ujrzała światło dzienne praktycznie w rok po definitywnej klęsce tabletu TouchPad.
Człowiekiem odpowiedzialnym za kierowanie nowym działem będzie Alberto Torres, wcześniej pracujący dla Nokii, gdzie zajmował się m.in. zarządzaniem działem urządzeń premium firmy i nadzorowaniem strategii korporacyjnej. Jego pierwszym zadaniem w HP ma być opracowanie strategi firmy na rynku tabletów i przygotowanie nowych produktów.
Całe przedsięwzięcie ma ruszyć we wrześniu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.