Firma HTC Corp. wprowadziła do oferty HTC Touch Cruise – trzeci produkt z rodziny HTC Touch i pierwszy z wbudowanym odbiornikiem GPS. Podobnie jak pozostałe popularne modele HTC Touch i HTC Touch Dual, nowy HTC Touch Cruise obsługuje protokół bezprzewodowy 3G-HSDPA.
Podróżujący użytkownicy będą mogli łatwo skorzystać z funkcji nawigacyjnych HTC Touch Cruise dzięki technologii HTC TouchFLO, umożliwiającej dotykowe przesuwanie obrazu i przeglądanie stron internetowych, wiadomości i list kontaktów. TouchFLO umożliwia również przeglądanie zdjęć za pomocą kontrolek ekranowych, a także powiększanie i obracanie obrazów jedną ręką.
HTC Touch Cruise to stylowy i elegancki produkt podkreślający zaangażowanie HTC w innowacyjne urządzenia z obsługą dotykową. Ekran startowy HTC Home daje łatwy dostęp do poczty elektronicznej, smsów, kalendarza i kontaktów, a także informuje o pogodzie i prognozach dla setek miast na całym świecie. Dzięki technologii dotykowej wystarczy przesunąć palcem po ekranie, aby uruchomić animowany, trójwymiarowy interfejs składający się z trzech ekranów: Kontakty, Media i Aplikacje. Interfejs można obracać ruchami palca, co ułatwia dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.
Nowy Touch Cruise obsługuje bardzo szybki protokół HSDPA/3.5G a także Wi-Fi i Bluetooth, ułatwiając łączność w wielu typach sieci. Ekran o przekątnej 2,8 cala sprawdza się w odtwarzaniu multimediów, ponieważ urządzenie pracuje pod kontrolą systemu Windows Mobile 6, a wbudowany Windows Media Player obsługuje muzykę i filmy.
Florian Seiche, wiceprezes HTC Europe powiedział, “Pierwszy HTC Touch okazał się fenomenalnym sukcesem. Dziś HTC Touch Cruise™ ze zintegrowanym GPSem rozbudowuje funkcjonalność naszej serii urządzeń z ekranem dotykowym. Wierzymy w potrzebę wyboru – jedno urządzenie nie zaspokoi potrzeb wszystkich użytkowników, dlatego od czerwca zaprezentowaliśmy już trzy modele HTC Touch.”
HTC Touch Cruise wykorzystuje mapy i rozwiązania nawigacyjne firmy TomTom. Oprogramowanie dostarczane jest z mapą miasta i opcją wprowadzenia pełnych map Zachodniej Europy. Inne funkcje urządzenia to 3-megapikselowy aparat fotograficzny z automatyczną regulacją ostrości, radio UKF i czytnik kart Micro SD, umożliwiający rozbudowę wbudowanej pamięci 128MB RAM. Urządzenie będzie dostępne zarówno w sklepach detalicznych jak i w sieci sprzedaży HTC bez karty SIM w cenie około 2279 zł brutto (z VAT).
Wprowadzony na rynek w czerwcu 2007 HTC Touch był pierwszym urządzeniem z serii, która odnosi sukcesy na rynku. W październiku 2007 do oferty wszedł HTC Touch Dual obsługujący protokół HSDPA, wyposażony w rozsuwaną klawiaturę.
Najważniejsze dane techniczne:
• Chipset Qualcomm 7200
• Wbudowany odbiornik GPS
• Mapy TomTom
• Procesor 400MHz
• Interfejs TouchFLO
• 256MB/128 MB ROM/RAM
• Wi-Fi
• Bluetooth 2.0
• GSM/ EDGE/UMTS/HSDPA do 3.6Mbps
• Ekran dotykowy 2.8 cala QVGA
• Radio UKF
• Czytnik kart Micro SD
• Windows Mobile 6.0
• HTC Home screen
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.