HYPERmedia ma nową strukturę

Opublikowano: 8 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Z początkiem roku 2008 do zespołu agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) dołączyli Grzegorz Kurowski, były Managing Direktor K2 i Agata Kusińska, wcześniej Strategic Director i Account Director .w RED8. Oboje obejmą równorzędne stanowiska Co-managing Directorów, co oznacza zmianę dotychczasowego modelu zarządzania agencją na dwuosobowy.
Nowa struktura ma w istotny sposób wpłynąć na dynamikę działania blisko 90 osobowego zespołu HYPERmedia. – Mamy jasno określone cele i ludzi, którzy potrafią je realizować. Rozumiemy źródła motywacji naszych klientów i potrzeby ich konsumentów. Chcemy użytkowników marek zmieniać w ich rzeczników i partnerów. Agata i Grzegorz mają nam w tym pomóc. – mówi Sławomir Stępniewski, założyciel i Prezes agencji HYPERmedia.

Grzegorz Kurowski odpowiedzialny będzie za rozwój departamentu strategii, new businessu i działów produkcyjnych agencji (kreacji&multimediów oraz IT). Jego celem jest również wzmacnianie kompetencji HYPERlabu, oferującego od dwóch lat usługi web consultingowe, w tym głównie analizy użyteczności i dostępności stron www oraz projektowanie architektury informacji.

Agata Kusińska, m.in. autorka strategii komunikacji marketingowej dla marki Zelmer, nagrodzonej w tegorocznym konkursie EFFIE (Grand Prix), zacznie pełnić swoje obowiązki w połowie stycznia. W HYPERmedia będzie odpowiedzialna za dział Client Service, spoczną na niej działania związane z realizacją koncepcji komunikacji opartej o synergię mediów, inspirowanie nowych rozwiązań i dbanie o wysoki poziom satysfakcji naszych klientów. Agata wesprze HYPERmedia swoim doświadczeniem i wiedzą z zakresu procesów organizacyjnych ATL, które przeniesione w środowisko agencji interaktywnych, dać mogą ogromny potencjał wśród agencji działających w środowisku internetowym.

Sławomir Stępniewski komentuje zmiany personalne: W tym momencie o Internecie wiemy wszystko. Nasza przynależność do grupy komunikacyjnej Aegis i sieci ISOBAR daje nam w praktyce dostęp do światowych doświadczeń związanych z marketingiem w środowisku mediów cyfrowych. Zdobywane doświadczenie w globalnych projektach wskazuje nam, że świat podąża w kierunku zunifikowanej komunikacji, gdzie zasięg jako „międzynarodowa moneta” powoli dewaluuje się. Zaplecze osób, które dołączają do HYPERmedia jeszcze bardziej wzmocni nasz potencjał. Jednocześnie dla Agaty i Grzegorza to zupełnie nowa możliwość samorealizacji i udział we współtworzeniu rozwiązań na rynku międzynarodowym.

Hanna LaskowskaHYPERmedia ma nową strukturę

Podziel się!

O autorze

hania