IAI S.A., producent systemu do sprzedaży internetowej B2C i B2B znanego w Polsce jako IAI‑Shop.com, a za granią jako IdoSell.com, nabył 49 proc. udziałów w spółce Traffic Trends, oferującej usługi SEO i SEM oraz marketing internetowy sklepów i serwisów internetowych.
Obie firmy współpracują ze sobą od 2011 roku. Połączenie kapitałowe pozwolić ma na rozwinięcie tej współpracy także o działania badawczo-rozwojowe, w tym wprowadzenie na rynek nowych usług i produktów, wspierających sklepy i serwisy internetowe.
IAI S.A. zapewnia usługi pozwalające bezpiecznie i efektywnie prowadzić sprzedaż przez Internet. W ramach swojej usługi integruje na przykład płatności internetowe lub usługi kurierskie. Świadomie jednak unika działalności marketingowej. Powody wyjaśnia Paweł Fornalski, szef IAI S.A.
Obsługujemy tylko w Polsce prawie 2500 sklepów internetowych. Wiele z nich konkuruje między sobą. Nie wyobrażamy sobie jak można dwóm konkurującym ze sobą klientom obiecywać np. pierwsze miejsce w wynikach organicznych Google lub proponować zrobienie lepszego sklepu. Ponieważ od początku nastawiamy się na obsługiwanie więcej niż 5000 sklepów, musieliśmy zawsze rezygnować z oferowania działań marketingowych, skupiając się na dostarczaniu technologii i tworzeniu indywidualnych projektów, użytecznych sklepów internetowych i ich kodowaniu – przekonuje
Dzięki tej inwestycji, Traffic Trends zyskuje partnera, który jest w stanie przyczynić się do jeszcze dynamiczniejszego rozwoju nie tylko wspierając firmę marką i doświadczeniem, ale także swoim kapitałem.
Inwestycja IAI S.A. w Traffic Trends jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i potwierdzeniem wysokiej jakości naszych usług. Pozyskanie znakomitego partnera biznesowego pozwoli nam na dynamiczny rozwój produktów i zachowanie najwyższej jakości obsługi klienta. Będziemy jeszcze bardziej zuchwale rozpychać się na rynku reklamy internetowej – zapowiada Paweł Jóźwik, prezes zarządu Traffic Trends
Celem połączenia jest jeszcze lepsza obsługa klientów obu firm, która ma przełożyć się na zwiększenie ich satysfakcji. Obie firmy zapowiadają, że dzięki wykorzystaniu wspólnej wiedzy i doświadczenia będzie możliwa jeszcze szybsza i trafna reakcja na zmiany w świecie SEO. Ponadto IAI S.A. zapowiada wprowadzenie usług Traffic Trends na rynek niemiecki, brytyjski i irlandzki, na którym już obsługuje sklepy internetowe.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.