Polski startup IamBot pokonał setki konkurentów z całego świata i zakwalifikował się do METRO Accelerator powered by Techstars. To program METRO Wholesale Food Specialist i Techstars, wspierający innowacyjne rozwiązania dla handlu detalicznego.
IamBot, wraz z ośmioma pozostałymi wyróżnionymi inicjatywami, otrzyma wsparcie ponad setki doświadczonych międzynarodowych ekspertów i ofertę inwestycyjną wartą 120 000 euro.
Program METRO Accelerator powered by Techstars, prowadzi METRO Wholesale Food Specialist AG – do której należy sieć hurtowni MAKRO Polska. Projekt zaadresowany jest do startupów, które oferują innowacyjne rozwiązania cyfrowe dla handlu detalicznego. Spośród setek kandydatur z 24 krajów wybrano dziewięć, które przez trzy miesiące – od czerwca do września br.– mogą korzystać z powierzchni biurowej, finansowania i wsparcia mentorów.
Do udziału w programie zakwalifikowała się inicjatywa z Polski – IamBot, dostawca wirtualnych asystentów zakupowych. IamBot to rozwiązanie ułatwiające znalezienie w sklepach internetowych rzeczy, które widzimy w danym momencie. Wystarczy, że zrobimy zdjęcie interesującego nas przedmiotu – ubrania, pokrowca na telefon czy lampy – i wyślemy je do chatbotu danej marki stworzonego przez IamBot w aplikacji Facebook Messenger. Następnie ten w kilka sekund przeszuka ofertę z danego sklepu i przedstawi nam znalezione produkty wraz z cenami – gotowe do zamówienia online.
Nasz chatbot „zmienia życzenia w rzeczywistość”. To absolutna rewolucja, która sprawi, że zakupy już nigdy nie będą takie, jak wcześniej. Klienci nie muszą teraz samodzielnie przeglądać stron, zupełnie bez wysiłku otrzymają różnorodne opcje zakupowe i ogromną wolność wyboru. Tworzymy nowy kanał sprzedaży, wykorzystując potencjał, popularność i funkcjonalności Messengera. Wierzymy, że przyczyni się to do rozwoju sklepów e-commerce, ale także wesprze wielokanałowe rozwiązania dla całego sektora handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, umożliwiamy markom także śledzenie trendów konsumenckich i dotarcie do klientów ze spersonalizowaną ofertą – powiedział Paweł Kołacz, twórca IamBot.
Finał programu METRO Accelerator powered by Techstars odbędzie się 5 września br. w Berlinie. Wówczas przedsiębiorcy zaprezentują inwestorom z całego świata gotowe i przeskalowane rozwiązania biznesowe.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.