Idealia pozyskała z funduszy niemal 10 mln złotych dla swoich klientów

Opublikowano: 7 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Idealia Consulting w drugiej połowie 2012 roku pozyskała dla swoich klientów 9,5 mln złotych dofinansowania unijnego dla projektów w ramach POIG – skuteczność firmy wyniosła 90 proc.

Idealia Consulting w ostatniej rozstrzygniętej turze złożyła 8 wniosków o dofinansowanie: pięć z działania 8.1 oraz trzy z 8.2. Dofinansowanie otrzymało 7 z nich na łączną kwotę 9,5 mln zł.

logo_idealia_400x400pxPrawdziwą siłą Idealii są ludzie oraz nasz sposób działania. Jako jedyna firma w Polsce koncentrujemy się na efektywności projektów, a nie na samym otrzymaniu dofinansowania. Zanim przystąpimy do pisania wniosku, wraz z klientem dokonujemy studium wykonalności założeń, na podstawie którego sporządzamy szczegółowy biznes plan. Według nas sztuką nie jest napisanie wniosku pod wymogi urzędnicze, ale skonstruowanie go w taki sposób, by klient faktycznie był w stanie go zrealizować w momencie otrzymania dofinansowania. Dlatego też w naszym zespole znajdują się wysokiej klasy managerowie z dużym doświadczeniem biznesowym, najlepsi konsultanci – byli eksperci PARP i doświadczona grupa analityków finansowych. To wszystko składa się na nasz sukces – powiedział Adam Biernacki, prezes Idealii.

Firma powstała, by zrealizować autorski serwis turystyczny, na który samodzielnie pozyskała dofinansowanie unijne. Wraz z kolejnymi etapami prac Idealia zwiększała zespół techniczny, kreatywny oraz e-marketingowy, rozpoczynając równoległą działalność – świadczenie kompleksowej obsługi e-marketingowej i web deweloperskiej klientom zewnętrznym. Pisaniem wniosków unijnych zajął się dedykowany zespół – Idealia Consulting.

Sylwester KozakIdealia pozyskała z funduszy niemal 10 mln złotych dla swoich klientów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.