IdoSell Shop chce pomóc w budowaniu zaufania do e-sklepów

Opublikowano: 27 marca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com) opracowało nowe podejście do tematu budowania wiarygodności sklepu internetowego.

Jako operator systemu kontrolującego proces wysyłki, IdoSell Shop kontroluje automatycznie cały proces realizacji zamówienia przez sklep internetowy. Wśród kontrolowanych parametrów znajduje się również ilość wysyłek oraz ich terminowość (czyli zgodność z podawanymi przez sklep informacjami). IdoSell Shop uwzględniło także szereg innych kryteriów proklienckich, takich jak nacisk na bezpieczeństwo zakupów poprzez certyfikaty SSL, czy dostarczanie przesyłki do paczkomatów i ułatwienia związane z dokonywaniem zwrotów.

Jeżeli sklep spełnia wszystkie kryteria, a przede wszystkim wysyła wszystkie zamówienia w deklarowanym czasie przez przynajmniej 3 miesiące – otrzymuje od IAI specjalny tytuł SuperFair.Shop. Kontrola jakości sklepu jest automatyczna, a dzięki temu ma być obiektywna. Żaden z użytkowników ani właścicieli sklepu nie ma możliwości sztucznego wypłynięcia na poziom oceny sklepu. Osiągnięcie tytułu SuperFair.Shop wiąże się z długofalowym dbaniem o jakość obsługi klienta, dlatego sklep który przestanie realizować założenia programu (czyli np. terminowo wysyłać paczki swoim klientom), zostaje pozbawiony tytułu na minimum 3 miesiące.

Formuła programu nie umniejsza jednak niczego pozostałym sklepom, które nie spełnią jednego lub wielu z kryteriów SuperFair.Shop. IdoSell Shop wierzy, że z czasem konsumenci zaczną zwracać coraz większą uwagę na rekomendacje od zaufanej trzeciej strony, jaką w tym przypadku jest IAI, polskim spółka giełdowa, stojąca dzisiaj za plecami ponad 4000 sklepów internetowych sprzedających na ponad 5 miliardów złotych rocznie. Wszystkie kryteria oceny sklepów oraz informacje o podnoszeniu wiarygodności sklepu można znaleźć na stronie: SuperFair.Shop.

Dawid ZarazińskiIdoSell Shop chce pomóc w budowaniu zaufania do e-sklepów

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Odpowiada również za rozwój cyfrowej wersji magazynu "Harvard Business Review Polska" (HBRP.pl). Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą. Szef firmy nuAurora.com.