II Kongres eHandlu już 10 marca w Warszawie

Opublikowano: 26 stycznia 2015. Kategoria: Rynek.

20 prelegentów, dwie sale i ponad 10 godzin prelekcji podczas spotkania z kluczowymi postaciami polskiego handlu internetowego. Tak będzie wyglądał Kongres eHandlu. Nasza Redakcja objęła wydarzenie patronatem medialnym.

Kongres eHandlu jest spotkaniem wyjątkowym, ponieważ jest to spotkanie, na którym można porozmawiać bezpośrednio z twórcami aplikacji, pomysłodawcami używanych w eHandlu platform oraz właścicielami eSklepów, które odniosły ogólnopolski lub międzynarodowy sukces. Organizatorzy oprócz agendy wypełnionej aktualną wiedzą i rynkowymi trendami, zapewniają także możliwość spotkania się oraz wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami (specjalna strefa networkingu).

Kongres eHandlu

W tegorocznej odsłonie Kongresu eHandlu nacisk zostanie położony na tematy związane z funkcjonowaniem w przestrzeni omnichannel commerce, omówione zostaną także trendy światowego e-commerce w kontekście specyfiki polskiego rynku. Organizatorzy ujawnili już pierwsze nazwiska prelegentów a wśród nich Tomasz Karwatka (CEO, Divante), Barbara Stawarz (CEO, Content King) czy Jakub Cyran (Partner w GO.PL).

Obecnie trwa Call for Papers, czyli możliwość zgłoszenia swojego wystąpienia podczas Kongresu. Organizatorzy zapraszają wszystkich chętnych do aplikowania poprzez stronę: kongres-ehandlu.pl/callforpapers. Warto pamiętać, że Kongres eHandlu to wydarzenie, od którego oczekuje się wysokiego poziomu merytorycznego, popartego case study, dlatego organizator zastrzega, że weryfikacja prelegentów będzie bardzo wnikliwa.

Kongres eHandlu to doskonała okazja do dzielenia się wiedzą, ale także szansa, żeby pokazać światu swój pomysł na biznes. Staramy się monitorować rynek i najnowsze trendy w branży e-commerce, ale zawsze możesz nas zaskoczyć swoim niestandardowym podejściem – powiedział Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, organizującej przedsięwzięcie.

Kongres eHandlu

Kongres eHandlu

Pierwsza edycja Kongresu odbyła się podczas VII Targów eHandlu i zgromadziła ponad 450 uczestników i 27 prelegentów z Polski i zagranicy. Sukces wydarzenia przełożył się na decyzję o organizacji kolejnej edycji. Wśród prelegentów I Kongresu eHandlu znaleźli się tacy fachowcy jak Christian Geyer (CEO, Nano Interactive), Jarosław Banacki (CEO, Cyfrowe.pl), Paweł Fornalski (CEO, IAI Shop) czy Ganna Yevtushenko (Head of Business Development, PayPal).

Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie organizatora kongres-ehandlu.pl.

Dawid ZarazińskiII Kongres eHandlu już 10 marca w Warszawie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.