IKEA Family Live w ARBOmedia Polska

Opublikowano: 27 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska rozpoczął sprzedaż powierzchni reklamowych w „IKEA Family Live” – magazynie adresowanym do uczestników programu lojalnościowego sieci IKEA.

„IKEA FAMILY LIVE” to pierwszy magazyn wydawany przez IKEA w Polsce.  Jego adresaci to wszyscy uczestnicy programu lojalnościowego IKEA Family –klienci IKEA, którzy przywiązują dużą wagę do wygodnego urządzania wnętrz mieszkalnych, ogrodów, tarasów oraz domków letniskowych. Na 68 stronach kwartalnika w formacie 280x 215 mm publikowane są porady oraz atrakcyjne zdjęcia, dotyczące urządzania domu w zgodzie ze stylem życia. „IKEA FAMILY LIFE” tworzone jest dla ludzi lubiących dom i przebywanie w nim, dlatego pismo prezentuje różnorodność stylów życia oraz szereg rozwiązań dotyczących wyposażenia wnętrz.

IKEA Family Live w ARBOmedia Polska 1

„IKEA Family Live” oferuje tradycyjną reklamę prasową nie przekraczającą jednak dziesięciu procent objętości pisma. Oznacza to że na 100 stron tylko 10 będzie zawierało layouty reklamowe. W późniejszym okresie możliwe będzie umieszczenie w piśmie artykułów sponsorowanych, prezentacji ofert specjalnych, a także insertów. „Rozpoznawalny brand, lojalni czytelnicy oraz spersonalizowana dystrybucja pisma z pewnością czynią z „IKEA Family Live” tytuł atrakcyjny dla reklamodawców, zwłaszcza producentów materiałów budowlanych, czy produktów familijnych” – komentuje Konrad Spoczyński, Sales Manager w dziale Prasa w ARBOmedia Polska.

www.arbomedia.pl

Hanna LaskowskaIKEA Family Live w ARBOmedia Polska

Podziel się!

O autorze

hania