Internauci na święta wielkanocne wydadzą mniej niż 500 złotych. Tylko niewielki odsetek zamierza się zadłużyć – wynika z sondażu przeprowadzonego przez Money.pl.
Święta będą tanie, bo zdecydowana większość internautów Money.pl spędzi je w domu, a 26,7 procent wyjedzie do rodziny bądź przyjaciół. Zaledwie 4,6 procent zdecyduje się na wyjazd turystyczny. Właśnie te osoby wydadzą najwięcej – aż 44 procent z nich przeznaczy na wyjazd więcej niż tysiąc złotych. Na tych osobach zarobią też banki, bo 27 procent planuje wziąć kredyt lub zadłużyć się na karcie kredytowej.
Około jedna czwarta ankietowanych zna i kultywuje zwyczaj wręczania prezentów. Najczęściej obdarowywane będą dzieci. Zajączek przyniesie głównie słodycze, kosmetyki i zabawki.
Prezentów nie będzie zbyt dużo, bo aż 41 procent nie chce wydawać na nie więcej niż 100 złotych. 36 procent wyda od 100 do 300 złotych. Warto dodać, że przed świętami Bożego Narodzenia 58 procent internautów Money.pl deklarowało, że na prezenty wyda więcej niż 200 złotych, w tym ponad 13 procent chciało wydać więcej niż tysiąc złotych.
Tylko w internecie upominki kupi 4,9 procent ankietowanych, w tradycyjnych sklepach oraz w internecie blisko 43 procent. Ponad 52 procent nie skorzysta z internetu podczas zakupów. Wśród najbogatszych wygląda to nieco inaczej.
Internauci święta spędzą tradycyjnie – rodzinnie w domu (prawie 69 procent), a jeśli wyjadą, to do rodziny lub przyjaciół (niecałe 27 procent). Zaledwie 4,6 procent badanych zaplanowało wyjazd turystyczny. Większość z nich – blisko 60 procent – uda się za granicę. Jednak żeby zrealizować turystyczne plany, 28 procent zadłuży się i to przeważnie na kwotę wyższą niż tysiąc złotych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.