Image Art dla JVC Polska

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa dla JVC Polska pod hasłem „Ona mnie kręci…”. Kreację przygotowała Agencja reklamowa Image Art.
Kampania ma na celu wprowadzenie na rynek kamer cyfrowych JVC z twardym dyskiem, a także promocję marki JVC jako partnera Euro 2008. Projekt obejmuje swoim zasięgiem prasę life-style’ową, tygodniki społeczne oraz portale internetowe WP.pl, Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl.

W reklamie prasowej oraz internetowej możemy zobaczyć młodą kobietę, która „kręci” najnowszą kamerą cyfrową JVC swojego chłopaka. Headline nawiązuje do amatorskiego nagrywania kamerą połączonego z życiem erotycznym.

Image Art przygotowała pomysł kampanii „Ona mnie kręci…” i zrealizowała pełną produkcję. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Effective Media.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry