Image Art dla JVC Polska

Opublikowano: 14 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa dla JVC Polska pod hasłem „Ona mnie kręci…”. Kreację przygotowała Agencja reklamowa Image Art.
Kampania ma na celu wprowadzenie na rynek kamer cyfrowych JVC z twardym dyskiem, a także promocję marki JVC jako partnera Euro 2008. Projekt obejmuje swoim zasięgiem prasę life-style’ową, tygodniki społeczne oraz portale internetowe WP.pl, Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl.

W reklamie prasowej oraz internetowej możemy zobaczyć młodą kobietę, która „kręci” najnowszą kamerą cyfrową JVC swojego chłopaka. Headline nawiązuje do amatorskiego nagrywania kamerą połączonego z życiem erotycznym.

Image Art przygotowała pomysł kampanii „Ona mnie kręci…” i zrealizowała pełną produkcję. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Effective Media.

Hanna LaskowskaImage Art dla JVC Polska

Podziel się!

O autorze

hania