BPSC S.A. i Fabryka Taśm Transporterowych STOMIL Wolbrom S.A. podpisały umowę na wdrożenie pakietu wspomagającego zarządzanie Impuls BPSC. System obejmie swoim zasięgiem wszystkie działy przedsiębiorstwa. Zastąpi oprogramowanie Macrosoft i aplikacje stworzone samodzielnie przez firmę.
FTT Stomil Wolbrom jest najstarszym producentem wyrobów gumowych w Polsce. Klientami firmy są m.in. kopalnie, elektrownie, cementownie.
Oprogramowanie funkcjonujące dotychczas w FTT Stomil Wolborm nie spełniało potrzeb informacyjnych i zarządczych przedsiębiorstwa. Dane na temat działalności firmy nie były dostępne w wymaganym przekroju w czasie rzeczywistym. Utrudniało to podejmowanie decyzji zarządczych oraz pracę na zwykłych stanowiskach. Konieczna była wymiana starego oprogramowania na narzędzie, które usprawni przepływ informacji i ułatwi zarządzanie produkcją.
Szukając najodpowiedniejszego dla siebie systemu FTT Stomil Wolbrom przeanalizowała oferty kilkunastu producentów. Po wstępnej weryfikacji wyłoniono pięć firm, z których do kolejnego etapu przeszły dwie. Ostatecznie zdecydowano się na zakup systemu Impuls BPSC. „System BPSC zaspokajał nasze potrzeby w zakresie funkcjonalności i technologii, ważna była również wygoda pracy z systemem. Dokładnie sprawdziliśmy dotychczasowe referencje dostawcy i oceniliśmy możliwości rozwoju oprogramowania. Istotne było, że jest to system polski, oraz że producent oprogramowania będzie jednocześnie wykonawcą wdrożenia” – mówi Piotr Pięta, Główny Informatyk FTT Stomil Wolborm.
Umowa zakupu systemu Impuls BPSC obejmuje moduły do obsługi Finansów – Księgowości – Kosztów, Kadr Płac, Środków Trwałych, Dystrybucji, Produkcji, Gospodarki Materiałowej i CRM. Firma zakupiła także System Wspomagania Decyzji. Wdrożenie systemu ma ułatwić firmie planowanie produkcji i umożliwić optymalne zarządzanie parkiem maszynowym. Produkcja FTT Stomil Wolbrom to produkcja typu zleceniowego i powtarzalnego z elementami produkcji na indywidualne zamówienia. Proces produkcji składa się z kilku etapów, w których powstają półprodukty służące jako materiał do następnego etapu. Dzięki wdrożeniu systemu przedsiębiorstwo będzie miało możliwość prowadzenia pełnej, wieloprzekrojowej kontroli kosztów w każdej fazie procesu produkcyjnego. Dokładna analiza kosztów przedsiębiorstwa pozwoli na optymalizację zyskowności kapitału.
System zwiększy kontrolę i zapewni lepsze sterowanie przepływem środków finansowych, poprawi obsługę klienta w zakresie szybkości i jakości obsługi, usprawni procesy zaopatrzenia. Zakończenie wdrożenia systemu planowane jest na koniec lutego 2003.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.