Indie mają nową końcówkę – alternatywną i nieoficjalną. Czy klienci skuszą się na rejestracje domen .IN.NET?
Za projektem uruchomienia IN.NET stoi Directi Group, jeden z największych dostawców internetowych usług w Indiach. Końcówka jest projektem zupełnie prywatnym, nie jest związana z oficjalną administracją. Jej plusem ma być dostępność wielu krótkich nazw, które nie są do zdobycia w rejestrze.IN czy .COM.
Nasze dane pokazują, że ok. 65 proc. klientów nie jest w stanie zdobyć domeny, którą sobie wybrali. Rezygnują więc lub wybierają dłuższe, nieatrakcyjne nazwy. Naszym celem jest sprawić by niedobór nie był problemem i oferować krótkie, łatwe do zapamiętania nazwy i rozsądnych cenach – powiedział Bhavin Turakhia, szef Directi.
Dostępność .IN.NET właśnie się rozpoczęła i przez najbliższe 40 dni trwać będzie okres landrush przeznaczony dla właścicieli znaków handlowych. Od 1 sierpnia własne domeny rejestrować będzie mógł każdy zainteresowany. Czy znajdą się amatorzy? Na pewno będzie ich trochę, wydaje się jednak, że .IN.NET zajmie podobną pozycję do .COM.PL – od czasu do czasu wypłynie, ale to .IN, .NET i .COM wciąż będą miały znaczenie.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!