Infinity Group: badania eyetrackingowe dla Fortis Bank

W ramach realizacji najnowszej wersji serwisu Fortis Banku, agencja Infinity Group przeprowadziła badania eyetrackingowe z wykorzystaniem własnego eyetrackera.

W sierpniu tego roku agencja Infinity Group wdrożyła zmodyfikowany serwis korporacyjny Fortis Banku, swojego stałego klienta. Zmiany związane były z fuzją banków Fortis i Dominet. W ramach prac powstały odświeżone layouty, wprowadzono zmiany w strukturze serwisu i prezentacji treści.

Podczas prac nad nowymi rozwiązaniami, przeprowadzone zostały badania eyetrackingowe. Agencja zrealizowała je we własnym zakresie, z wykorzystaniem własnego eyetrackera. Badaniu poddano projekty graficzne strony głównej, podstron produktowych i formularzy. Zostały one zestawione z przykładami z innych serwisów branży finansowej. Na tej podstawie oceniana była atrakcyjność wizualna i przyjazność proponowanych rozwiązań.

eyetracking

Próbę badawczą stanowili przedstawiciele grupy docelowej wybrani pod kątem m.in. wieku, umiejętności korzystania z Internetu i doświadczeń z bankowością elektroniczną. Badania z użyciem eyetrackera wspomogły indywidualne wywiady pogłębione z respondentami. Wyniki pozwoliły na określenie mocnych i słabych stron poszczególnych layoutów. Ta wiedza wykorzystana została na dalszych etapach pracy nad serwisem.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top