W ramach realizacji najnowszej wersji serwisu Fortis Banku, agencja Infinity Group przeprowadziła badania eyetrackingowe z wykorzystaniem własnego eyetrackera.
W sierpniu tego roku agencja Infinity Group wdrożyła zmodyfikowany serwis korporacyjny Fortis Banku, swojego stałego klienta. Zmiany związane były z fuzją banków Fortis i Dominet. W ramach prac powstały odświeżone layouty, wprowadzono zmiany w strukturze serwisu i prezentacji treści.
Podczas prac nad nowymi rozwiązaniami, przeprowadzone zostały badania eyetrackingowe. Agencja zrealizowała je we własnym zakresie, z wykorzystaniem własnego eyetrackera. Badaniu poddano projekty graficzne strony głównej, podstron produktowych i formularzy. Zostały one zestawione z przykładami z innych serwisów branży finansowej. Na tej podstawie oceniana była atrakcyjność wizualna i przyjazność proponowanych rozwiązań.
Próbę badawczą stanowili przedstawiciele grupy docelowej wybrani pod kątem m.in. wieku, umiejętności korzystania z Internetu i doświadczeń z bankowością elektroniczną. Badania z użyciem eyetrackera wspomogły indywidualne wywiady pogłębione z respondentami. Wyniki pozwoliły na określenie mocnych i słabych stron poszczególnych layoutów. Ta wiedza wykorzystana została na dalszych etapach pracy nad serwisem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.